Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/loersh/tutory-freie-bildungsmaterialien-set-neumu-nster-brachenfeld-haubner.pdf
lizenzen https://irights.info/wp-content/uploads/userfiles/CC-NC_Leitfaden_web.pdf https://irights.info/wp-content/uploads/userfiles/CC-NC_Leitfaden_web.pdf 3. Weitere Empfehlungen Weitere Empfehlungen [...] „offen“? ND no derrivates = keine Bearbeitung in Einzelfällen sinnvoll Differenzierung nicht möglich NC non commercial = nicht kommerziell Bildung wird nicht ausschließlich von Schulen gemacht (Nachmittagsmarkt [...] info/kategorie/themen/creative-commons- lizenzen https://irights.info/wp-content/uploads/userfiles/CC- NC_Leitfaden_web.pdf http://de.creativecommons.org/ https://creativecommons.org/ https://creativecommons
fileadmin/content/abteilungen/sozial-bildungsoekonomik/dokumente/dissertationen-promotionskolleg/leusing.pdf
Deutschland durch den Wissen- schaftsrat, Anhang 2, S. 23–58. Downlaod unter http://www.wissenschaftsrat.de/nc/veroeffentlichungen/veroeffentlichungen-ab- 1980.html [abgerufen am 24.06.2010]. Darraz, E.F., Lenhardt
fileadmin/content/seminare/medienbildung/dokumente/projekte/dig-in/handreichung-inklusiv-digitale-schul-und-unterrichtsentwicklung-wie-gelingt-das.pdf
Hartung, Johanna Profft, Nicole Vieregg is licensed under Nicole Vieregg is licensed under CC BY-NC-ND 4.0CC BY-NC-ND 4.0 https://www.uni-flensburg.de/medienbildung/projekte/digitalisierung-und-inklusion-digin [...] de/medienbildung/projekte/digitalisierung-und-inklusion-digin http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/?ref=chooser-v1 Verbundprojekt Dig*In - Digitalisierung und Inklusion – Grundsatzfragen und
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/yb-2014-eem-ppre.pdf
YEARBOOK 2014 Energy for Sustainable Development Mini-grid and Hybrid Systems Editors: Bernd MÖLLER Michael GOLBA Wulf BOIE Théoneste UHORAKEYE Coverpage design: hilgra·büro für graphik & design Cover
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/admission/daad-programmbroschu-re-entwicklungsbezogene-studienga-nge-23-24-web.pdf
from among the following options: HYDRO SCIENCE AND ENGINEERING EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES 47 Engineering and Related Sciences Hydro Science and Engineering COURSE FOCUS Integrated Water [...] de/hydro/ma-hse 49 TEXTILE AND READY-MADE CLOTHING TECHNOLOGY EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES Technische Universität Dresden LOCATION The Technische Universität Dresden dates back to the Technische [...] ENVIRONMENTAL MANAGEMENT IN DEVELOPING COUNTRIES” (FORMERLY SESAM) EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES Europa-Universität Flensburg LOCATION Situated on the German-Danish border at the end of a beautiful
fileadmin/content/institute/biologie/arbeitsgruppe-stiegel/dokumente/promotion/stiegel2018-microclimatic-effects-diss.pdf
-Nutzungslizenz BY-NC-ND 4.0 International (Namensnennung – Nicht kommerziell – Keine Bearbeitung) versehen. Weitere Informationen unter: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.de [...] sylvatica lower canopy) = 1120; n(F. sylvatica upper canopy) = 1425; n(A. pseudoplatanus) = 528; n(C. betulus) = 628) and then analyzed them with the computer image analysis system WinFOLIA (Régent I
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2014-applecross-report.pdf
khttp://www.insulationshop.co/100mm_rockwool_flexi_slab.html SOURCE: AUTHORS 2.2.1.2. ENER GY EFF IC IE NC Y IN ELE CTR I CA L AP P L IA N CE S A ND LIG H TI NG The households in Applecross use the typical [...] -20% -10% 0% 10% 20% 30% 40% 2015 2020 2025 2030 2035 2040 2045 2050 Pe rc en ta ge o f F or es t I nc re m en t Year Current Demand - Supply Proportion 43 Towards a Greener Applecross there will be excess [...] -20% 0% 20% 40% 60% 80% 100% 2015 2020 2025 2030 2035 2040 2045 2050 Pe rc en ta ge o f F or es t I nc re m en t Year Demand - Supply Proportion for 100% Biomass based HS 44 Towards a Greener Applecross
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/towards-sustainable-energy-a-roadmap-for-residential-buildings-at-loop-head-ic-2022.pdf
connect the solar PV system to the grid network, the chosen installer should apply for the ESB Network NC6 form before installation, which usually takes a minimum of 4 weeks. Until now, once the installation [...] eligible or wants to upgrade their meter to a smart meter to receive the remuneration has to submit the NC6 form to ESBN. Customers with smart meters will receive remuneration from the supplier companies based
fileadmin/content/portal/international/erfahrungsberichte/luxemburg/2022-23-universite-du-luxembourg-1.pdf
Ich bin mit der Veröffentlichung des Berichts sowie der beigefügten Fotos (es bestehen keine Rechte Dritter an den Fotos) einverstanden Ja Neue Outgoing-Studierende fragen manchmal nach einer Kontaktm
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/sesam-african-workshop-2008-final.pdf
Microsoft Word - SESAM supplimentary 2 - final _Repaired_ _Repaired_ SESAM/ARTES/DAAD AFRICAN ALUMNI UNIVERSITY OF FLENSBURG, GERMANY Sustainable Energy Systems and Management SESAM African Alumni Wor