fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-7/zusammenfassung-und-abstract-katharina-wilharm.pdf
and mental health, the SSI for the assessment of self-control competencies and the WAI for de- termining the degree of work ability, were chosen. Using descriptive statistics, the data were collected, [...] evaluated using the SPSS 22 statistics program for Windows in order to subsequently compare the determined data with standard values. The program Microsoft Excel 2007 was used to support the statistic
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-7/zusammenfassung-und-abstract-alexandra-heymann.pdf
the one hand, this work aims at the evaluation of the project’s efficiency concerning various determinants of health. In this context, the main question “Does the pupils’ free time self-esteem change in
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note: S-Bahn runs every 10 minutes. S-Bahn-station “Hamburg Airport” is directly in front of the terminals (downstairs) - Continuation to Flensburg central train station: Regionalbahn (RE) or Intercity (IC) [...] Fahrplan_Flughafentransfer Hamburg-Kiel [PDF] Please note: „Kilieus” Bus Stop is located in front of terminals (street level) - Continuation from Neumünster to Flensburg central train station: Regionalbahn (RE)
fileadmin/content/abteilungen/kunst/dokumente/fachtagung-inklusion-2017/gerland-ode-an-die-unabgelenkte-begegnung.pdf
l 18.05.2017 17 Fakultät Bildung · Architektur · Künste Vickhoff et al. (2013) Music structure determines heart rate variability of singers „[…] singers may change their egocentric perspective of the world [...] Ursprünge menschlicher Kommunikation. Berlin: Suhrkamp. Vickhoff, B. et al (2013) Music structure determines heart rate variability of singers. Frontiers in psychology 4 (2013): 334. JProf. Dr. Juliane Gerland
fileadmin/content/abteilungen/psychologie/pdf-dateien/1anreise-nach-flensburg-deutsch.pdf
S-Bahn fährt im 10-Minuten Takt. Der S-Bahnhof „Hamburg Airport (Flughafen)“ liegt direkt vor den Terminals - Weiterfahrt zum Flensburger Hauptbahnhof: Regionalbahn (RE) oder Intercity (IC) Genauere Informationen
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Durchführung der Lernfeldge- spräche beteiligt, die 2018 wieder in Berlin statt- finden sollen. biat-Termine Disputation im Promotionsverfahren von Torben Karges Am 22. Mai 2017 findet ab 14.30 Uhr im Raum
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche.pdf
belastet ist, wird hier dem Wunsch der meisten Betroffenen entsprochen und im Folgenden diese Terminologie vermieden“ (ebd.). Folglich wird im wissenschaftlichen Bereich heute überwiegend darauf verzichtet
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parts. The effectiveness of the additional modules for depression management could thus only be determined for individual subtests. CONCLUSION. This study shows the short-term improvement of pain management
fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/zimt-beirat/taetigkeitsbericht-des-zimt-beirates-fuer-den-senat-2014.pdf
die zehnte, eigentlich für den April vorgesehene Sitzung musste aufgrund von Terminfindungsschwierigkeiten in den Mai verschoben werden. Da dieser Beirat erstmals gebildet worden ist, haben die Mitglieder sich u
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/diskussionsbeitraege/znes-discussionpapers-007-benefit-of-climate-protection.pdf
climate protection are not described. This leaning results from the content structure which was determined by the IPCC for the three sub-reports. While the report of Working Group III discusses and illustrates [...] permit it to put the costs of climate protection, which, in spite of all uncertainties, can be determined based on uniform assumptions (value judgments), into a relation with the costs which can be avoided [...] on the Economy and Climate, the productivity development of land use over the next 15 years will determine whether it is possible to successfully support the world population, which will grow to 8 Trillion