/medienbildung/projekte/loersh/ueberblick-ueber-teilvorhaben-und-loersh-fortbildungen/teilvorhaben-4
LOERSH-Teilvorhaben 4: OER im Rahmen der Flensburg Winter School 2017 Vorlesen Die jährlich vom Seminar für Medienbildung veranstaltete Flensburg Winter School ist das größte Netzwerktreffen der Media
/medienbildung/projekte/loersh/ueberblick-ueber-teilvorhaben-und-loersh-fortbildungen/teilvorhaben-3
LOERSH-Teilvorhaben 3: OER in der Ausbildung und Arbeit von Medienscouts Vorlesen Vor allem in Schulen, deren Schulentwicklungsprozesse in besonderem Maße auch durch Impulse von Schüler*innen initiier
/medienbildung/projekte/loersh/ueberblick-ueber-teilvorhaben-und-loersh-fortbildungen/teilvorhaben-1
LOERSH-Teilvorhaben 1: OER in die Schule! Fortbildungen für Lehrkräfte und schulische Mitarbeiter*innen Vorlesen Sie möchten gern Materialien aus dem Internet für Ihren Unterricht nutzen und sind sich
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/rohleder-rebekka-dr/teaching
Television Autumn Term 2023/24 Seminar (M.A. Kultur - Sprache - Medien): Work Society and its Others in British Culture Project Work Literature: Societies Gone Wrong (Again): Dystopian Fiction and its Re [...] 1680s to 1790s Autumn term 2022/23 Introduction to Literature (2x) Project Work Literature: Nostalgia and Precarity: Imagining Work in Contemporary British Fiction Proseminar Key Documents and Key Concepts [...] Perspectives on Twentieth-Century History Autumn term 2021/22 Introduction to Literature Project Work Literature: British Modernist Fiction Seminar in the M.A. "Kultur – Sprache – Medien": British Film
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/haschemi-yekani-elahe-prof-dr/teaching
enschaften, Teilstudiengang Englisch) Introduction to Literature MOODLE Interdisciplinary Project Work (Literature) MOODLE Summer Term 2015 HS (M.Ed. Gemeinschaftsschulen, Teilstudiengang Englisch) Gender
/pecc/teacher-education
teachers to become aware of the interactional features that are part and parcel of primary teachers’ work. EFL teachers have important roles as input provider and language model in the classroom (Harmer 2007:
/ices/termine/event/research-atelier-tea-hodaj-wasatia-graduate-school
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full- fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open [...] you might need to explain disciplinary specificities and terms of your work. For dates where nobody wishes to present their work we can also schedule more general discussions and inputs, e.g., on inte [...] presenters can share their material and already pose questions in advance (e.g., regarding aspects of the work you are most interested in getting feedback on). All others can add comments also after the presentations
/food-and-move/tandems-die-bewegen
Tandems, die bewegen Vorlesen Im Folgenden möchten wir drei Tandems und die dazu geplanten Projektideen vorstellen: 1. Ernährung und Bewegung werden im Zusammenhang gesehen Die Handlungsfelder Ernähru
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/haschemi-yekani-elahe-prof-dr/talks
Vorträge Vorlesen "Queer Ethics of Reading: The Archive of Slavery between Affect and Surface." Humboldt-Princeton Strategic Partnership Grant Symposium Gender, Sexuality, Queer and Trans Studies Writ
/ices/termine/event/historical-multilingualism-1-1