fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/support/zimtflyer/2022/flyer-zimt-studiport-v48-online.pdf
documents. Are the passwords for Studiport and email the same? www.uni-flensburg.de/studiportinfos 1. Studiport login information / account Student Service Center: www.uni-flensburg.de/go/studsek 2. Course [...] guides (FASTCARDS) and further infor- mation can be found under: www.uni-flensburg.de/studiportinfos 1. Does your password contain at least 2 special characters? 2. Please contact the Student Service Center [...] selbst ausdrucken: Meine Funktionen > Prüfungsverwaltung > Notenspiegel Transcript of Records ausdrucken 1. Zugangsdaten Studierendenservice: www.uni-flensburg.de/go/studsek 2. Angebot an Veranstaltungen und
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/support/zimtflyer/2022/flyer-zimt-wlan-v67-online.pdf
icedesk If you have questions or problems, please contact ZIMT: Help and Support For Guests Option 1 If you already have active eduroam access at your home university, you can also use it on the Flensburg [...] log onto the Internet and download the auto- matic installation files for eduroam in several ways: 1. From home All of the above websites can be accessed at home. The eduro- am installation programs can [...] again (steps 4 and 5) every time you want to go online. It‘s not for everyday use. No internet access? 1. Activate the wifi function of the device. 2. Connect with “Uni-Studenten” wireless network. 3. Enter
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/support/zimtflyer/2022/flyer-zimt-zugangsdaten-v55-online.pdf
tion to access the Internet, feel free to contact ZIMT: General Internet login information password 1. Try to recover your password through myIDM. This option works if you have already selected and saved [...] Desk, being sure to take your official ID and student ID card (Uninow) with you. Studiport password 1. Did you remember to choose a password with at least 2 special characters? 2. Go to the Student Services [...] Netzzugangsdaten, zum anderen die Zugangsdaten für das Studiport. G äs te Studierende Netzzugangsdaten 1. Versuchen Sie, Ihr Passwort mit Hilfe von myIDM wiederherzu- stellen. Dies funktioniert, sofern Sie
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/fqi/foerderansaetze-fuer-teilgruppen-des-wiss-nachwuchses.pdf
Nachwuchses Karrierestufe Ziel Schwerpunkte der Förderansätze (Auswahl) D ok to ra nd *in ne n (R 1) Aufbau des eigenen Forschungsfelds • Zwei hochschulfinanzierte Graduiertengruppen mit 3-5 Promotio [...] Research and Teaching mit Lehrdeputat in Kooperation mit Partner-Hochschulen über International Center (1 Semester) • Fortbildungsangebote Forschung (Schwerpunkt: Drittmittelakquise und Forschungsmanagement)
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/portal/forschung/bilder/graduiertenzentrum/foerderansaetze-fuer-teilgruppen-des-wiss-nachwuchses.pdf
Nachwuchses Karrierestufe Ziel Schwerpunkte der Förderansätze (Auswahl) D ok to ra nd *in ne n (R 1) Aufbau des eigenen Forschungsfelds • Zwei hochschulfinanzierte Graduiertengruppen mit 3-5 Promotio [...] Research and Teaching mit Lehrdeputat in Kooperation mit Partner-Hochschulen über International Center (1 Semester) • Fortbildungsangebote Forschung (Schwerpunkt: Drittmittelakquise und Forschungsmanagement)
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/aktuell/folien-bak-pim-.pdf
inhibition n No effects on visual-auditory divided attention n Languages vs. humanities students n Year 1 (initial): No difference in switching n Year 4 (final) year:: Significant difference in switching Bak
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/aktuell/folien-mag.-seidl.pdf
Sprachlehre EVA SEIDL, Uni Graz Ring-VO: Ziel Gesundheit, WiSe 2023/24 1 5 . 0 1 .2 02 4 , e . s e i d l @ u n i - g ra z .at Inhalte 1. Lehr-Lern-Setting akademischer Sprachlehre 2. Beziehungsgestaltung [...] Evaluierung 1a) Wären Ihre Antworten und Überlegungen anders ausgefallen, wenn die Umfragen zum Thema Mental health nicht im Corona-Online- Semester, sondern im Präsenzunterricht angeboten worden wären? 1b) Wenn [...] Journal, 103(1), 262–274. – 2020, “Language teachers’ coping strategies during the Covid-19 conversion to online teaching: Correlations with stress, wellbeing and negative emotions,” in System, 94, 1–13. Mercer
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-