fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
Translating, or in Foreign Language Teaching), these denotational incongruencies can be perceived at work and in action, to be experienced as both challenging and rewarding. They allow learners to experience
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
in stu- dent evaluations of courses that included analytical work with the FLECC, and very often, they will wish and ask for more of that work. The following quotations have been collected from Reflections [...] of classroom discourse from two 5th year EFL classes. In addition, students’ evaluations of seminar work with the FLECC material will be pre- sented, followed by an outlook on the potential of the FLECC [...] two 5th year classes. After a shorter presentation (sec- tion 4) of students’ evaluations of seminar work with the FLECC ma- terial, the paper will then end (in section 5) with an outlook on the potential
fileadmin/content/abteilungen/sozial-bildungsoekonomik/dokumente/veroeffentlichungen/der-erfolg-der-afd-bei-der-bundestagswahl-2017-final-1-.pdf
In Handbuch Wahlforschung (S. 523-561): Springer. Autor, D., Dorn, D., & Hanson, G. (2017). When work disappears: manufacturing decline and the falling marriage-market value of men. NBER Working Paper
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2016-fehler-modelle-und-andere-faelle.pdf
Universität Flensburg. 5 Dies bestätigt auch die gute Erfahrung mehrerer interdisziplinärer Tagungen und Work- shops zur Fallarbeit in jüngster Zeit, beispielsweise in Kassel, Bremen und Flensburg. jaekel@un
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-olaf-flecc-24-06-2011.pdf
ritualised adjacency pair (McCarthy 1997: 119-120). With pupils of higher age groups, this might not work out so fine. Olaf Jäkel 68 After this opening transaction, the teacher starts an exercise concerning
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-abs.pdf
Microsoft Word - InterWork Werbetext #1 _2_.doc Shaker Verlag Aachen 2010 Berichte aus der Betriebswirtschaft Berthold H. Hass Rüdiger H. Jung Carlo Simon (Hrsg.) in Kooperation mit Helma M. Bleses Management
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Facettenreichtums regionaler Netzwerke einzufangen. Entstanden ist es aus dem Forschungsprojekt InterWork, das sich dem Thema aus unterschiedlichen Perspektiven genähert hat und dabei Netzwerke und Netzw [...] Rüdiger H. Jung, Carlo Simon und Berthold H. Hass führt in die Thematik ein und stellt das Projekt InterWork vor, aus dem heraus dieses Buch entstanden ist. Die geschilderten Beobachtungen, die in weiteren [...] ekt zu er- möglichen. Für ihre wissenschaftliche Mitarbeit in der ersten Hälfte des Projekts InterWork haben wir Petra Cyganski und Natalie Wendisch zu danken. Im gesam- ten Projektverlauf war Nadine
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/hausarbeiten-hinweise-und-style-sheet.pdf
– Summary/Conclusion) - (Anhang, z.B. Textkorpus – Appendix) - Literaturverzeichnis – References/Works Cited. Fußnoten bilden keinen eigenen Teil, sondern erscheinen unten am Fuß der jeweiligen Seite.
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
does your teacher work? 6523 S. Where does your teacher work? He works in school. 6524 L. He works at school. 6525 S. The teacher … the teacher works at school. 6526 L. Our teacher works at school. 6527 [...] 9130 S. Who works in a factory? 9131 L. Who works in a factory, Anke? 9132 S. Mr. King lives in the factory. 9133 L. Lives in the factory or works? 9134 S. .. works .. 9135 L. Mr. King works in a factory [...] Dorothy? 4280 S. [äh], he stops work. 4281 L. He? 4282 S. .. usually … usually stops work. 4283 L. No, once more stops work, that’s the important thing. 4284 He usually stops work. What does Sue do in the 4285
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche-aus-19.-workshop.pdf
Workshop Pietsch 2 korr neu neu.indd Stigmatisierung – Marginalisierung – Verfolgung Beiträge des 19. Workshops zur Geschichte und Gedächtnisgeschichte der nationalsozialistischen Konzentrationslager