fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/veranstaltungen-ppts/praesetation-welcome-forum-forschung-2022-germ.pdf
(Finanzabteilung), Marita McGrory (Europaausschuss) Internationales, Sprache und Lektorat: Laura Cunniff (Wissenschaftliches Lektorat), Merle Struve (International Center) Nachwuchsförderung und -vernetzung:
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/veranstaltungen-ppts/praesetation-welcome-forum-forschung-2022-engl.pdf
Editing : Merle Struve (International Center), Michelle Witen (International Staff Network), Laura Cunniff (Academic Editing) Promoting early stage researchers and networking : Kathrin Rheinländer (ZWW),
fileadmin/content/portal/international/bilder/fremdsprachenzentrum/dateien/staff-training-week-2023-program.pdf
Part 2: Intercultural Communication and Culture Clashes: How to Improve Mutual Understanding Laura Cunniff (EUF) & Bitr. Prof. Dr. phil. Joachim Liedtke (HKR) 09:30-10:00 Welcome and Introduction 10:00-10:30
fileadmin/content/zentren/ices/bilder/veranstaltungen/2023-welcome-forum-forschung-final-ms-engl.pdf
(International Center), Patricia Barbosa, & Marita McGrory (International Staff Network), Laura Cunniff (Academic Editing), Jonathan Mole (Academic English Writing) • Promoting early stage researchers
fileadmin/content/zentren/ices/bilder/veranstaltungen/2023-welcome-forum-forschung-final-ms.pdf
(International Center), Patricia Barbosa, & Marita McGrory (International Staff Network), Laura Cunniff (Wissenschaftliches Lektorat), Jonathan Mole (Wissenschaftliches Schreiben auf Englisch) • Nachw
/zebuss/veranstaltungen/abgeschlossene-veranstaltungen/6-zebuss-winter-school
Hamburg) AI-Powered Approaches to Academic Self-Editing and Translation: A Practical Workshop (Laura Cunniff, Flensburg) Academic English Writing (Jonathan Mole, Flensburg) ab 18:00 Uhr Gemeinsames Abendessen
fileadmin/content/zentren/zebuss/dokumente/veranstaltungen/ws-24-abstract-cunniff.pdf
AI-Powered Approaches to Academic Self-Editing and Translation: A Practical Workshop Lecturer: Laura Cunniff What are the limitations and possibilities of AI in academic communication? How can we use such tools