Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.3-pecc-vol.-1.pdf
neun uhr? Teacher: go to bed Class: go to bed Teacher: go to bed ((sleeping gesture)) Class: go to bed ((sleeping gesture)) Teacher: all together [2.3] GS 1 4a 011013 81 766 767 768 769 770 771 772 773 774 [...] Anna: go to bed Teacher: ((holds up card saying ‘go to bed’)) raise your finger please. sandra Sandra: nine o'clock Teacher: no can you read it first? ((points at the card)) Sandra: go to bed Elias: neun [...] (---) one o'clock. Teacher: good okay jakob Jakob: ehm i go bed at nine o'clock. Teacher: ((points at the card ‘go to bed’)) Jakob: i go to bed at yes nine o'clock. Teacher: okay very good. and one more
fileadmin/content/abteilungen/personal/dokumente/slp-merkblatt-organisationen-2023.pdf
um. Sie können sich in jedem Falle auf ein großes Engagement durch die TeilnehmerInnen verlassen. Beden- ken Sie aber dennoch, dass es sich hierbei um eine universitäre Lehrveranstaltung handelt und insofern
fileadmin/content/abteilungen/kommunikationsstoerungen/dokumente/projekte-veranstaltungen/bilisat-flyer-neu.pdf
erikanistik P rof. D r. C ornelia H am ann P rojektleiterin cornelia.ham ann@ uni-oldenburg.de Lina A bed Ibrahim W issenschaftliche M itarbeiterin lina.abed.ibrahim @ uni-oldenburg.de E uropa-U niversität [...] der E ltern ein. Ü ber U nterstützung w ürden w ir uns sehr freuen. A rabisch (und D eutsch): Lina A bed Ibrahim lina.abed.ibrahim @ uni-oldenburg.de Tel.: 0441-798-4436 M obil: 0176-70343444 Türkisch (und
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/raumplanung/dokumente/raeume-ausstattung-f.-webseite-23.10.2023.pdf
Besprechungsraum, Anfrage über Zentrale Raumplanung ehem. EULE ,vorüberg. Nutzung kein Beamer! Bitte bei Bed. mobilen Beamer beim ZIMT-Service-Desk ausleihen. HEL 309 40 ? B, keine Lautsprecher, W oder K (?) [...] Besprechungsraum, Anfrage über Zentrale Raumplanung ehem. EULE ,vorüberg. Nutzung kein Beamer! Bitte bei Bed. mobilen Beamer beim ZIMT-Service-Desk ausleihen. HEL Foyer 1. OG für Tagungen etc. Es handelt sich
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.5-pecc-vol.-1.pdf
Teacher: i´m so scared of monsters. Class: i´m so scared of monsters. Teacher: under my bed. Class: under my bed. Teacher: monsters in the attic. Class: monsters in the attic. Teacher: monsters in the [...] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 Group 2: i´m so scared of monsters under my bed. monsters in the attic monsters in the shed. Teacher: now you are group one. ((points at group two [...] are you never scared? Group 1: of course i am. Group 1 & Group 2: i´m so scared of monsters under my bed. monsters in the attic monsters in the shed. Teacher: ((turns off the CD player)) okay we start our
fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/7-outreach/materialculture.pdf.pdf
uni-frankfurt.de before December 15th, 2018. What is funded? The support of the Heraeus foundation covers bed and breakfast (four nights) at the Kerschensteiner Kolleg in Munich, as well as travel expenses up
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/08-discussion-paper-iim-dannenberg.pdf
__ Vi beder Dem nu tage udgangspunkt i det sidst afsluttede produktudviklings samarbejde som Deres virksomhed har deltaget i. I tilfælde af at De ikke har været involveret i et samarbejde bedes De gå til [...] rvice institution. Vi beder Dem i nedenstående svare på spørgsmål omhandlende Deres samarbejde med erhvervsserice institutioner, såsom TIC, lokale udviklingscentre m.m.. Vi beder Dem igen tage udgangspunkt [...] Generelle virksomhedsoplysninger Første del består af nedenstående spørgsmål omkring Deres virksomhed. Vi beder Dem venligst skrive med blokbogstaver i tekstfelterne. 1. Virksomhedens navn (evt. stempel): ____
fileadmin/content/abteilungen/ernaehrung/bilder/konsumalpha/material-zum-download-ueberarbeitet/17-persoenliche-dokumente-ordnen.pdf
alls der Korrektur. 54 Arbeitsbogen: Zusammengesetzte Wörter Level 2-3 Steuer- - bed ing ung en - bed ing ung en - bed ing ung en Bilden Sie zusammengesetzte Wörter! Ein Wort bleibt übrig. Schreiben Sie
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
eat dinner? (176) P: I eat dinner at six o’clock. (177) T: When do you go to bed? (178) P: At nine o’clock. (179) P: I go to bed at twenty past nine. (180) T: Twenty past nine! That’s late. Notice that the [...] As I already pointed out during our session, at first I was not quite sure if I liked the transcri- bed lesson or not. For me it seemed kind of boring how the teacher al- ways repeated her questions. But
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.14-pecc-vol.-1.pdf
playing football, playing computer games, reading books, meeting friends, watching TV, sleeping in bed, listening to music o “I like___ .”; “I don’t like___ .” o Rooms: kitchen, bedroom, living room, bathroom [...] is she in the kitchen (-) drinking my tea? where's the cat? where's the cat? is she in the bath- bed-? ((the pupils do not know what the right word is)) Lotte: bedroom Teacher: [eating my shoes?] Class: [...] Teacher: it's boring? okay thank you Lotte: hier ich Teacher: yes please? Lotte: i like sleeping (in bed) Teacher: oh i do yes i do i've got something for you ((gets some worksheets)) we want to do these