Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/boellbrief-unterschaetzte-potenziale-heben.pdf
www.boell.de Erscheinungsdatum: März 2024 Lizenz: Creative Commons (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 Verfügbare Ausgaben unter: www.boell.de/de/boellbrief Abonnement (per [...] mailto:antony%40boell.de?subject= https://www.boell.de/de https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ https://www.boell.de/de/boellbrief https://www.boell.de/de/newsletter-verteiler-und-abonne
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/admission/daad-programmbroschu-re-entwicklungsbezogene-studienga-nge-23-24-web.pdf
from among the following options: HYDRO SCIENCE AND ENGINEERING EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES 47 Engineering and Related Sciences Hydro Science and Engineering COURSE FOCUS Integrated Water [...] de/hydro/ma-hse 49 TEXTILE AND READY-MADE CLOTHING TECHNOLOGY EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES Technische Universität Dresden LOCATION The Technische Universität Dresden dates back to the Technische [...] ENVIRONMENTAL MANAGEMENT IN DEVELOPING COUNTRIES” (FORMERLY SESAM) EN GI NE ER IN G AN D RE LA TE D SC IE NC ES Europa-Universität Flensburg LOCATION Situated on the German-Danish border at the end of a beautiful
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/loersh/einfu-hrung-oer-bargteheide-haubner.pdf
„offen“? ND no derrivates = keine Bearbeitung in Einzelfällen sinnvoll Differenzierung nicht möglich NC non commercial = nicht kommerziell Bildung wird nicht ausschließlich von Schulen gemacht (Nachmittagsmarkt [...] info/kategorie/themen/creative-commons- lizenzen https://irights.info/wp-content/uploads/userfiles/CC- NC_Leitfaden_web.pdf http://de.creativecommons.org/ https://creativecommons.org/ https://search.creat [...] info/kategorie/themen/creative-commons-lizenzen https://irights.info/wp-content/uploads/userfiles/CC-NC_Leitfaden_web.pdf 3. Weitere Empfehlungen Weitere Empfehlungen http://www.bpb.de/lernen/digitale-b
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lamp.tasmanischer-teufel-dftd/deutsch/video/elizabethmurchison-2011g-480p-de-cc-by-nc-nd-3.0.mp4
fileadmin/content/portal/international/dokumente/erasmus-/erasmus-studierendencharta-de.pdf
den folgenden Elementen: Seite 3, Quelle: istock.com PDF ISBN 978-92-76-45710-7 doi:10.2766/011774 NC-01-21-520-DE-N _GoBack
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/fes-zum-selbstbestimmungsgesetz.pdf
69–88. Hanhardt, C.B. (2013) Safe Space: Gay Neighborhood History and the Politics of Violence, Durham, NC: Duke University Press. Kuhar, R. and Paternotte, D. (Hg.) (2017) Anti-Gender Campaigns in Europe.
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/aktuell/folien-mag.-seidl.pdf
Oxford R., Lin J. (eds.) Transformative eco-education for human and planetary survival. Charlotte, NC: Information Age Publishing, 101-115. Budzińska, K./Majchrzak, O. (eds.) 2021. Positive Psychology [...] and vulnerability. in: Brantmeier E. J., McKenna M. K. (eds.) Pedagogy of vulnerability. Charlotte, NC: Information Age Publishing, 103-117. MacIntyre, P.D., J. Ross, K. Talbot, S. Mercer, T. Gregersen
fileadmin/content/seminare/medienbildung/dokumente/projekte/dig-in/handreichung-inklusiv-digitale-schul-und-unterrichtsentwicklung-wie-gelingt-das.pdf
Hartung, Johanna Profft, Nicole Vieregg is licensed under Nicole Vieregg is licensed under CC BY-NC-ND 4.0CC BY-NC-ND 4.0 https://www.uni-flensburg.de/medienbildung/projekte/digitalisierung-und-inklusion-digin [...] de/medienbildung/projekte/digitalisierung-und-inklusion-digin http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/?ref=chooser-v1 Verbundprojekt Dig*In - Digitalisierung und Inklusion – Grundsatzfragen und
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2014-applecross-report.pdf
khttp://www.insulationshop.co/100mm_rockwool_flexi_slab.html SOURCE: AUTHORS 2.2.1.2. ENER GY EFF IC IE NC Y IN ELE CTR I CA L AP P L IA N CE S A ND LIG H TI NG The households in Applecross use the typical [...] -20% -10% 0% 10% 20% 30% 40% 2015 2020 2025 2030 2035 2040 2045 2050 Pe rc en ta ge o f F or es t I nc re m en t Year Current Demand - Supply Proportion 43 Towards a Greener Applecross there will be excess [...] -20% 0% 20% 40% 60% 80% 100% 2015 2020 2025 2030 2035 2040 2045 2050 Pe rc en ta ge o f F or es t I nc re m en t Year Demand - Supply Proportion for 100% Biomass based HS 44 Towards a Greener Applecross
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/ices-newsletter-ausgabe-02-2024.pdf
Ausgabe 02 / 2024 In our monthly newsletter we inform you about ICES news, dates, events and about the latest calls for research funding which are particularly relevant for the field of European Studi