fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/modules/modul-22-trading-energy.pdf
/ max. 20 Students Arbeitsaufwand / student workload: 60 hours of teaching and 90 hours of student work Kreditpunkte / credit points: 5 ECTS Voraussetzungen / preconditions: none Lernziele / Kompetenzen [...] used and results of the different case study teams Medienformen / media used: Case studies as group work and lectures with beamer based presentations, case studies and interactive business games, introduction
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/forschungsergebnisse/konzept-masterplan-100-klimaschutz-fuer-flensburg.pdf
Handlungsplan zur CO2-Neutralität als Ergebnis hat, der mit ca. 200 Teilnehmer_innen im Rahmen von Work- shops entwickelt wurde (Hohmeyer et al. 2011). Die Arbeiten im Rahmen des Projekts Masterplan 100
fileadmin/content/intranet/aktuelles/orgstruktur/dokumentation-praesentation-senat-september-2021.pdf
PowerPoint-Präsentation Einführung von Fakultäten an der EUF Stephanie Brady, Ulrich Rückmann, Jan Kühnemund | Europa-Universität Flensburg 29. September 2021 | Seite 1 Einführung von Fakultäten an de
fileadmin/content/intranet/aktuelles/orgstruktur/dokumentation-projekt-einfuehrung-fakultaeten.pdf
PowerPoint-Präsentation Fakultätsorganisation Europa-Universität Flensburg Seite 1 Fakultätsorganisation Dokumentation des Arbeitsstandes für den Senat Fakultätsorganisation Europa-Universität Flensbu
fileadmin/content/intranet/aktuelles/orgstruktur/folien-senat-2022-12-14-2.pdf
seit März 2022 ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ § http://www.uni-flensburg.de/?27178 https://www.uni-flensburg.de/?51189 Work in progress ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ 2. Aufgabenteilung zwischen Senat und Konventen Allgemeines ▪ ▪ Entsc
fileadmin/content/intranet/aktuelles/orgstruktur/dokumentation-praesentation-stand-orgareform-fuer-senat-maerz-2022.pdf
PowerPoint-Präsentation Organisationsstrukturreform an der EUF S. Brady, J. Kühnemund, U. Rückmann | Europa-Universität Flensburg 30. März 2022 | Seite 1 Information des Senats zur Sitzung am 22. März
fileadmin/content/zentren/zebuss/dokumente/call-for-paper-ethnography-in-education.pdf
terms and concepts change and bring new things to light through ethnographers’ theoretical and field work? • How can the maxim of having to produce new knowledge and insights be critiqued, and what dan- gers [...] Methodologically, the search for 'what is new' presents some challenges. One challenge in ethnographic work, for example, is how to put into words observations and impressions that doesn’t necessarily exist
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2020/satzung-binationale-promotionsverfahren-21-01-2020.pdf
above-named doctoral student will be supervised by at least one supervisor of each uni- versity. The work will be carried out in the two institutions. At least 12 months will be spent at Y University, and [...] Dr. NAME The supervisors will be jointly involved in the continuing assessment of the candidate's work in progress and will fully carry out their responsibilities in accordance with the rules and re-
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2013/satzung-norbert-elias-center.pdf
1 Satzung des Norbert Elias Centers für Transformationsdesign & -forschung (NEC) an der Universität Flensburg vom 12. Februar 2013 Tag der Bekanntmachung im NBl. MBW. Schl.-H. 2013, S. 36 Tag der Beka
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/newsletter-ausgabe-05-2023.pdf
Union (2021-2025). EUF plays a central role in the project and contributes to several work packages (incl. as work package leader). PI at EUF is Prof. Dr. Marcel Smolka. The project brings together various [...] https://uni-flensburg.webex.com/uni- flensburg/j.php?MTID=m6613ad0e92a5c1c1d168dfcd8 1a1b5be Workshop: Work in progress https://uni-flensburg.webex.com/uni-flensburg/j.php?MTID=m6613ad0e92a5c1c1d168dfcd81a1b5be [...] loyalties in intergenerational trauma and the significance thereof for reconciliation. Workshop: Work in progress 23.06.20 23 (12:00- 14:00) tba Dr. Tom Graff and Ellen G. Williams, JD / Cambridge University