Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-deu/eijkman-didaktik-de.pdf
18 Simplex non veri sigillum Didaktisches Szenario zur Geschichte „Simplex non veri sigillum“ 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Didaktisches Szenario zur GeschichteDidakti
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-deu/liebig-story-de.pdf
Justus' lebensrettende Suppe was edited by Peter Heering and translated by Christiane Blum and it is based, in part, on Historical Background: Food, energy and work – devel- oping a science of nutrition
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-deu/liebig-biografie-de.pdf
was edited by Stephen Klas- sen and Cathrine Froese Klassen and translated by Wieb- ke Sieling and it is based, in part, on Historical Back- ground: Essen, Energie und Arbeit - Entwicklung der Naturwissenschaften
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-de/zip-lind.zip
p.227, 228. Biographie: James Lind was edited by Stephen Klassen and Cathrine Froese Klassen and it is based, in part, on Historical Background: Essen, Energie und Arbeit - Entwicklung der Naturwissenschaften [...] sung was edited by Stephen Klassen and Cathrine Froese and was translated by Vanessa Schmid and it is based, in part, on Historical Background: Nutri- tion written by Andreas Junk Die Zitronenlösung was
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/ices-transferstrategie-juni-2024.pdf
CREST. Diese Akteure, ebenso die themenspezifischeren forschungsorientierten Zentren CaNoFF, KURS, CfIS, ZfL, EULE, FZRPH und das Jackstädt-Zentrum an der EUF sind zentrale Akteure für die Entwicklung einer
fileadmin/content/abteilungen/methodenlehre/dokumente/downloads/mueller-benedict/intercod/hilfe.txt
Volker Müller-Benedict Jan 2019 Beschreibung des Programm Intercod Als Eingabe (einzulesen mit Menüpunkt "Datei-Öffnen") wird eine ASCII-Textdatei ( .txt oder .dat) mit einer Datenmatrix erwartet, in
fileadmin/content/portal/studium-und-lehre/dokumente/infomaterial/krankenversicherung.pdf
Information zur Krankenversicherung der Studierenden Gemäß § 2 der Studentenkrankenversicherungs-Meldeverordnung ( SKV-MV) vom 27. März 1996 (BGBl. I S. 568), zuletzt geändert durch Artikel 448 der Ve
fileadmin/content/abteilungen/methodenlehre/dokumente/downloads/martin-foerster/notes-misc/statistik-sowi-preview.pdf
der Zusammenhang von zwei Variablen untersucht werden kann, liegt preview K A P IT E L 6 . S T A T IS T IS C H E T E S T S 51 Tabelle 6.6: Einschätzung der Fairness in Bundesländern Bundesland j µ̂ (Y |X [...] Veranschaulichung genügt der Rückgriff auf lediglich 4 Items, welche als Indikatoren für Depression fun- gieren; d.h. Depression wird auf die Items als manifeste Variablen reduziert. Diese Reduktion erschöpft [...] hingegen eine Variable, die das Item aus dem PISA 2015 Lehrerfragebogen (OECD, 2015) mit der Frage „What is your cur- rent employment status as a teacher?“ abbildet (Employment status). Die ent- sprechende
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/etc/gdpr-consent-of-the-webinar-participants-eem-program-euf.docx
personal data in accordance with Art. 18 GDPR, as far as the accuracy of the data is disputed by you, the processing is unlawful, but you reject its deletion and we no longer need the data, but you assert [...] com. The legal basis for this is Art. 6 para. 1 lit. f GDPR. Our legitimate interest lies in improving the quality of our online presence. To display the video, a connection is established to YouTube servers [...] making the appropriate settings in your web browser. YouTube is a subsidiary of Google. Google also processes your personal data in the US and is subject to the EU-US Privacy Shield: https://www.privacyshield
fileadmin/content/institute/biologie/arbeitsgruppe-stiegel/dokumente/konferenzband-dernbach-klages.pdf
introduced. It is important to stay engaged, encouraging ongoing exchange and evaluation, while also identifying and seizing opportunities for interdis- ciplinary cooperation where further development is needed [...] develop new strategies. The aim is to foster a "Ge- meinsinn" (‘sensus communis’) (Kant, 1978 [1785], p. 67) that combines individual freedom and the improvement of quality of life through economic action with [...] B. & Pellaux, D. (1994). Life skills education for children and adolescents in schools. Introduction and guidelines to facili- tate the development and implementation of life skills programmes (2. Aufl