fileadmin/content/seminare/evangelische-und-katholische-theologie/dokumente/downloads/ebu-27-wasatia.pdf
ion (and the modernisation of non-Ottoman countries in the Middle East) was inspired by European models and institutions. The political order of the region after the fall of the Ottoman Empire was dictated
fileadmin/content/institute/mathematik/schmitz/countingwithbinomialsworld0623.pdf
n ) n+1 . (1) Web: Explore how Catalan Numbers arise. (2) Find C1, C2, C3, C4, C5 for a couple of models. (3) Find ∑n i=1 Ci for n = 1, 2, 3, 4, 5. Resources: Pascal’s Triangle, your head, your calculator
fileadmin/content/projekte/vinorhm/dokumente/etc/ggsg-abstract-langerlittybosse-neuenarrativedersprachgeschichtsschreibung.pdf
Neue Narrative der Sprachgeschichtsschreibung: Alltägliche Mehrsprachigkeit im Herzogtum Schleswig Nils Langer/Samantha M. Litty/Temmo Bosse (Flensburg) Es existiert eine lange Tradition der Sprachges
fileadmin/content/institute/germanistik/dokumente/downloads/wortschatzarbeit-und-literalitaet-endfassung-07-09-2010.pdf
Wortschatzarbeit und Literalität H 53 Endfassung 7-9-10 Flensburger Papiere zur Mehrsprachigkeit und Kulturenvielfalt im Unterricht Ernst Apeltauer Wortschatz- und Bedeutungsvermittlung durch Anbahnen
fileadmin/content/institute/germanistik/dokumente/downloads/apeltauer-und-senyildiz-2015-lernerautonomie.pdf
Juventa, 371-395. [zitiert nach der Studienausgabe 2003] Goldbeck, Susan L. (2002), „Instructional models for early childhood education“, in ERIC DIGEST September 2002. http://ecap.crc.illinois.edu/eece [...] Learning. Cambridge: Cambridge University Press. Oxford, Rebecca (2003), „Toward a More Systematic Model of Learner Autonomy“, in Palfreyman, David & Richard C. Smith (Hgg.), Learner Autonomy across Cultures
fileadmin/content/institute/germanistik/dokumente/downloads/senyildiz-pdf-zusammenfassung-29-04-2011.pdf
Senyildiz_pdf_Zusammenfassung_29_04_2011 Flensburger Papiere zur Mehrsprachigkeit und Kulturenvielfalt im Unterricht Anastasia Şenyıldız FÖRDERUNG DES ZWEITSPRACHERWERBS IM ELEMENTARBEREICH DURCH OPTI
fileadmin/content/portal/international/erfahrungsberichte/finnland/2021-22-aboakademi-vaasa-1.pdf
zweite ein wissenschaftlicher Essay, die dritte eine Diskussion und für die vierte musste ich ein Model herstellen. So unterschieden sich die Abgaben zum Teil stark voneinander. Allerding empfand ich gerade
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/culture-practice-and-europeanization/vol.3-issue-2-2018/trenz-2018.pdf
constitute the field of European Studies: the layer cake model of cross-disciplinarity and the marble cake model of interdisciplinarity. In the layer cake model, European scholars build upon specialisation and [...] precisely which disciplines combine to encom- pass the field of European Studies. The most common model seeks to connect law, politi- cal science, and history, but there are many other subdisciplines that [...] different flavours and to gain inspiration from the cross-readings of other disciplines. The marble cake model of interdisciplinarity is more challenging in its attempt to establish an interdiscipline called ‘European
fileadmin/content/institute/biologie/arbeitsgruppe-damerau/dokumente/publikationen/publikationen-christine-03.2022.pdf
Westerholt, D., Cohnen, J., Preisfeld, A. (eingereicht). The effect of teaching with anatomical models in science education on primary school children’s understanding of human organs. Börtitz, C., Clausen
fileadmin/content/abteilungen/integrative-geographie/dokumente/lehmann/lehmann-rainer-publikationen.pdf
M., DAHLMAN, L., DOOLEY, J., FRISCH-GLEASON R., LEHMANN, R. & B. TRUMMEL (2019): ANDRILL ARISE: A model for team-based field research immersion for educators. - Polar Record, 55, 4, 251-273. https://doi