Redefining the Archive: Indigenous Museums and Indianthusiasm
coronabedingt abgesagt
coronabedingt abgesagt
Rautenstrauch, H., Busker, M. (2015): Academic Language and Subject Specific Language Abilities of Future Chemistry Teachers. Poster, 6th European Variety of Chemistry Education, Tartu (30.06.-02.07.2015)
Stoltenberg, C., Rautenstrauch, H., Busker, M. (2016): Implementing Inquiry-based Learning in Chemistry Teacher Education. Poster, New Perspectives in Science Education. Florenz (17.-18.03.2016)
Boettger, S., Rosenberg, D., Busker, M., Jansen, W. (2016): Organic Redox Flow Batteries: An Innovation in the Field of Education for Sustainable Development for Educational Curricula. Poster, New Perspectives in Science Education. Florenz (17.-18.03.2016)
Grimm, A. (2020): Vom Spielzeug zur Industrieanwendung Р Maker-Boards im Lichte gewerblich-technischer Facharbeit. In: lernen & lehren, 35. Jg. (Heft 140), S. 169-174.
Grimm, A. (2020): Theoretische Annäherung an eine Didaktik der beruflichen Fachrichtung Informationstechnik/Informatik. In: Grimm, A. (Hrsg.): Didaktik der beruflichen Fachrichtung Informationstechnik/Informatik. Band 1: Theoriebildung. Perspektiven auf Berufsbildung, Arbeit und Technik, Band 1. Berlin u. a.: Peter Lang, S. 21 - 35.
Stolz, Christian & Pidek, Irena & Suchora, Magdalena. (2020). The quick death of a lake: human impact on Lake Tresssee (N Germany) during the last 6000 years -an approach using pollen, Cladocera and sedimentology. Acta Palaeobotanica.