Alles in (der) Ordnung?
Grimm, A. (2017). Alles in (der) Ordnung? Lernen & Lehren.
Grimm, A. (2017). Alles in (der) Ordnung? Lernen & Lehren.
Boon, Tim & Kneebone, Roger & Heering, Peter & Staubermann, Klaus & Winkin, Yves. (2017). A symposium on histories of use and tacit skills. Science Museum Group Journal. 8. 10.15180/170808.
https://lareviewofbooks.org/article/stephen-graham-jones-mongrels
Gebhardt, J. Grimm, A. Neugebauer, L. (2015): Developments 4.0 - Prospects on future requirements and impacts on work and vocational education. In: Journal of Technical Education (JOTED), 3. Jg. (Heft 2), S. 117-133.
Parchmann, I., Broman, K., Busker, M. and Rudnik, J. (2015). Context-Based Teaching and Learning on School and University Level. In Chemistry Education (eds J. Garc’a-Mart’nez and E. Serrano-Torregrosa). https://doi.org/10.1002/9783527679300.ch10
Becker, M./Spättl,G. (2015): Berufliche (Handlungs-)Kompetenzen auf der Grundlage arbeitsprozessbasierter Standards messen.In: bwp@ Berufs- und Wirtschaftspädagogik Р online, Ausgabe 28, 1-19. Online: http://www.bwpat.de/ausgabe28/becker_spoettl_bwpat28.pdf (22-06-2015).
Willumsens dagstemning in: Mette Bїgh Jensen und Annette Johansen (Hrsg.): I bїlgen blЊ. Wiillumsen og de badende bїrn, Aarhus Universitetsforlag, Aarhus 2016, S. 53-65
Karges, T. (2016): Umsetzung des Arbeitsschutzes im Bereich Hochvolt-Fahrzeuge in Bildungseinrichtungen am Beispiel der Europa-Universität Flensburg. In: lernen & lehren, Heft 124, S. 174-175.
Baudemann, Kristina. Towards a Postcolonial Pragmatics of Anglophone North American Indigenous Literatures: Linguistic Liberation of the Reader as a Decolonizing Act. Pragmatic Perspectives on Postcolonial Discourse: Linguistics and Literature, edited by Christoph Schubert and Laurenz Volkmann, Cambridge Scholars, 2016, pp. 171-93.
Limberg, Holger (2016). Teaching how to apologize: EFL textbooks and pragmatic input. Language Teaching Research 20 (6), 700-718. doi: 10.1177/1362168815590695