Barbara Lang (HPI)
Robert Langhanke M.A.
Prof. Dr.Nils Langer
Anneke Langer
Ulrike Langner
Lindsay Langstaff
Prof. Dr.Hans-Werner Lang
Dr.Barbara Lang
http://www.europeanstudies.info/fileadmin/content/studiengaenge/europeanstudies/pictures/website/eus-alumni/28.05.2021-success-stories-of-our-m.a.-european-studies-alumni-community.pdf
Success Stories of our M.A. European Studies Alumni Community Success Stories of the M.A. European Studies Alumni Community Christian Kenntner (EUS Class of 2011) "European Studies at Flensburg is a m
http://www.europeanstudies.info/fileadmin/content/studiengaenge/europeanstudies/pictures/website/aktuelle-dokumente-2022/application-form-double-degree-2022.pdf
1/3 Application for Double De gree programme We are pleased that you have decided to apply for our international Double degree programme i n t he MA programme European Studies. To ensure a successful
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/joliotcurie-biografie-pl.pdf
Biografia: Irène Joliot-Curie 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Biografia: Irene Joliot - Curie (1897-1956) Irène Curie (1897-1956), starsza córka Mar
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-deu/mendeleev-story-de.pdf
könnte. Er wurde zum Teil durch die schweren Zei- ten motiviert, die sein Vater sein ganzes Leben lang erleiden musste. Dieser erblindete und verstarb schließlich, als Dmitri noch ein Klein- kind war. [...] Jahre alt. Aufgrund seines Stipendiums war Dmitri dazu verpflichtet, nach seinem Abschluss zwei Jahre lang zu unterrichten. Pflichtbewusst nahm er eine Arbeit als Lehrer an, doch bewarb sich so früh wie möglich
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/lavoisiermasse-story-gb.pdf
Story Lavoisier and the conservation of mass 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Story Lavoisier and the conservation of mass The month of September had been nice in 1782, a
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/demokrit-story-gb.pdf
Laughing Philosophy 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Laughing Philosophy Plato was walking home, it was a hot afternoon, and he just wanted to get back into the cool spac
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/hintergruende/hintergrund-deu/hintergrund-energie-de.pdf
war relevant für die Verbesse-rung der Effizienz von Öfen. Diese An- gelegenheit stand Jahr-zehnte lang im Mittel- punkt von Rumfords Forschung. Rumford entwickelte eine Apparatur, die er Thermoskop nannte [...] Druck. Folglich wird Gas mit weniger Druck komprimiert, während sich das Gas mit hohem Druck so lange ausdehnt, bis auf beiden Seiten der gleiche Druck erreicht ist. Zwi- schen den beiden Kugeln ist eine
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-eng/joliotcurie-biografie-gb.pdf
Biography: Irène Joliot-Curie 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Biography: Irene Joliot - Curie (1897-1956) Irène Joliot-Curie - older daughter of Mar
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/eijkman.zip
Biography-Christiaan Eijkman_ENG.pdf Biography: Christiaan Eijkman As a debilitating and, sometimes, fatal disease spread across the West Indies in the late nineteenth century, one man was devoting al
http://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/lavoisier-mass.zip
Biography_Dalton_ENG.pdf Biography: John Dalton 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biography: John Dalton John Dalton (1766 – 1844) was an English physicist and chemist, a teacher