/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/former-professors/beger-anke-dr/publications
Different Disciplines (Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft, Band 125) . Berlin: Peter Lang.(Doctoral dissertation) 2011 ANGER, LOVE and SADNESS Revisited: Studying Emotion Metaphors in
/en/department-strategic-and-international-management/teaching/theses/finalised-theses
Finalised chair supervised theses Listen Finalised theses 2014 Die Gewinnung strategischer Wettbewerbsvorteile innerhalb eines maritimen Clusters - Eine ressourcenorientierte Fallstudienanalyse (Maste
/en/department-of-industrial-organizational-psychology/studies-teaching/degree-theses
Bachelor theses Bachelor thesis in the work and organizational psychology Listen In the following, some information with regard to the supervision of bachelor theses within the field of work and organ
/en/department-of-industrial-organizational-psychology/studies-teaching/teaching-sessions/bachelor
Springer. Peters, J. H. & Dörfler, T. (2019). Planen, Durchführen und Auswerten von Abschlussarbeiten in der Psychologie und den Sozialwissenschaften. (2. Auflage, aktualisierte). Pearson. Peters, J. H. &
/en/department-of-economics-and-its-didactics/research/publications
Martin: Die Entwicklung von Kundenbeziehungen bei internen Nachfolgen. In: Kathan, Daniel / Letmathe, Peter / Mark, Klaus / Schulte, Reinhard / Tchouvakhina, Margarita V. / Wallau, Frank (Hrsg.): Wertschöp [...] Unterrichtsmaterial 2013 Beckmann, Ann-Kathrin / Blaseio, Beate / Grube, Stephanie / Mieth, Christel / Peters, Amelie: Mein Forscherheft: Augen und Sehen • Nasen und Riechen • Ohren und Hören. Beilage in: Weltwissen
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/publikationen/sokratisches-textgespraech
durch Literatur: Individuelles Sinnverstehen fremdsprachiger Texte . Frankfurt a.M.: Peter Lang, 2005, S. 81-84, 94 PETER LANG GMBH Europäischer Verlag der Wissenschaften Eschborner Landstr. 42 - 50 D - 60489 [...] Englischunterricht mit Fortgeschrittenen Frankfurt a.M./Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien: Peter Lang, 2001. 144 S., mehrere Tab. "Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert" Bd. 6, Hrsg
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/limberg-holger-prof-dr/publications
Magdalène, und Meer, Dorothee (Hrsg.), Hochschulkommunikation in der Diskussion . Frankfurt a.M.: Peter Lang. S. 113-133. Limberg, Holger (2009). Impoliteness and threat responses. Journal of Pragmatics
/en/institute-of-educational-sciences/about-us/team
Team Department of Education Department of education Prof. Dr. Anke Wischmann Professorinnen und Professoren anke.wischmann -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de +49 461 805 2174 Gebäude He
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/machat-sibylle-dr/publications
Sibylle Machat, "Review of Randy Laist, Technology and Postmodern Subjectivity in Don DeLillo's Novels, Peter Lang Publishing, New York: 2010." in: Anglia - Zeitschrift für englische Philologie , Volume 129,
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/haschemi-yekani-elahe-prof-dr/talks
Interdisziplinäres Kolloquium zur Gender-Forschung: "Populärkultur - Geschlecht - Handlungsräume". Peter Weiss Haus, Rostock (DE), 20 May 2016. "Narratives of Freaks, Geeks and Terrorists – How Do 'Other'