fileadmin/content/institute/biologie/arbeitsgruppe-stiegel/dokumente/konferenzband-dernbach-klages.pdf
ung_20zur_20bildung_20f_c3_bcr_20eine_20nachhaltige_20entwicklung_2c_202002.pdf https://www.globaleslernen.de/sites/default/files/files/link-elements/bundesregierung_20zur_20bildung_20f_c3_bcr_20eine_ [...] 20nachhaltige_20entwicklung_2c_202002.pdf https://www.globaleslernen.de/sites/default/files/files/link-elements/bundesregierung_20zur_20bildung_20f_c3_bcr_20eine_20nachhaltige_20entwicklung_2c_202002.pdf [...] globaleslernen.de/sites/default/files/files/link-elements/bundesregie- rung_20zur_20bildung_20f_c3_bcr_20eine_20nachhaltige_20entwick- lung_2c_202002.pdf (Zugriff am: 28.09.2023). Felber, C. (2010). Die
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/ices-newsletter-ausgabe-04-2024.pdf
Papua-Neuguinea 18-20 Uhr s.t., EUF, OSL 044 20.06.24 François Conrad (Leibniz Universität Hannover) Die Stadtsprache Hannovers – sprachliche Variation im "Königreich des Hochdeutschen" 18-20 Uhr s.t., EUF [...] published calls Aktuelle Ausschreibungen International project funding National project funding %20%20 https://www.uni-flensburg.de/forschung/wissenschaftlicher-nachwuchs/graduiertenzentrum-graz/veran [...] Förderung umfasst maximal 10.000 EUR. Weitere Informationen. Quelle: Ankündigung der GfHF, 11.04.2024 %20%20 https://www.gfhf.net/ausschreibung-forschungsfoerderung-durch-die-gfhf/ Fellowships and Scholarships
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/etc/seminarbibliothek-alte-geschichte-20240417.pdf
214 5 Aus Roms Zeitwende. Vom Wesen und Wirken des Augusteischen Geistes, (= Das Erbe der Alten Bd. 20), Leipzig 1931. TAL 214 R. Auty (u.a.), Lexikon des Mittelalters. Zehn Bände. Stuttgart 1980-1999. [...] Repertoriul arheologic al judeţului Cluj (= Bibliotheca Musei Napocensis Bd. 5), Cluj 1992. TAL 214 20 O. Crusius, Herondae mimiambi accedunt Phoenicis coronistae, mattii mimiamborum fragmenta, Leipzig [...] 214 E. Gabba, Polybe. Neuf exposés suivis de discussions (= Entretiens sur l'Antiquité Classique Bd. 20), Genf 1974. TAL 214 H. Gabelmann, Römische Grabbauten der frühen Kaiserzeit, Aalen 1979. TAL 214 D
fileadmin/content/institute/anglistik/bilder/etc/welcome-to-the-playground-gasp-presentation.pdf
a window of time in which they could put pen-to-paper and see where they went. And they needed to workshop. 3. So it went, roughly 30 minutes on craft 20 minutes on writing 40 minutes for the workshop. [...] poems) on Moodle the week prior, giving their fellow students time enough to read it well. • Aimed for 20 minutes per writer. W e lc o m e t o t h e P la y g ro u n d : C re a ti v e W ri ti n g i n S p ra [...] grammar W e lc o m e t o t h e P la y g ro u n d : C re a ti v e W ri ti n g i n S p ra ch p ra x is 20 I didn’t read it like that. But my favourite realisation → the role of reading across the entire class
fileadmin/content/fakultaeten/fakultaet-3/dokumente/unterlagen-konventssitzungen/2024-04-10/-266-psto-m.a.-ims-bwl-2024.docx
Marketing und Medien S 2 Hausarbeit (20 Seiten), Präsentation (20 Min.) 5 Modul 80 MIM 2415 Topics in Marketing V/S 2 Hausarbeit (15 Seiten) und Präsentation (20 Min.) oder 60 min. Klasur oder mdl. Prüfung [...] Statistik (obligatorisch) V 3 Präsentation (20 Min.), Hausarbeit (5-15 Seiten) 5 Modul 2 MIM SQ02 Empirische Management- und Organisationsforschung S/V/P 3 Präsentation (20 Min.) 5 Modul 3 MIM SQ03 Empirisches [...] Seminar on Industry Studies V/S/Ü 3 Präsentation (20 Min.), Forschungsaufsatz (15 Seiten) 5 Modul 44 MIM S206 International Business V/S/Ü 3 Präsentation (20 Min.), Forschungsaufsatz (15 Seiten) 5 Modul 45
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/ices-newsletter-ausgabe-03-2024.pdf
a; 18-20 Uhr s.t., EUF, OSL 044 https://www.uni-flensburg.de/ices/services/aktuelle-ausschreibungen/individualfoerderung-fuer-post-docs-und-promovierende/foerdermoeglichkeiten-fuer-post-docs 20.06.: François [...] discussed academically/ Date: Wednesdays, 12-13 h Book Club zu “Emigration and Borders” startet am 20.03. mit „The Beekeeper of Aleppo“ Gather with us every other Wednesday on campus or online for engaging [...] der Zugehörigkeit? Spracherwerb und Sprachgebrauch von neuen Sprecher:innen des Westfriesischen; 18-20 Uhr s.t., EUF, OSL 044 02.05.: Ing-Marie Bergmann, Ulla Schütt, Björn Rehnström(Älvdalenskommun, Ulm
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/boellbrief-unterschaetzte-potenziale-heben.pdf
Empfehlungen 10 Literatur 14 Die Autor:innen 19 Impressum 20 böll.brief Unterschätzte Potenziale heben – Stereotype bei Lehrkräften abbauen 3 /20 Zusammenfassung Forschungsbefunde zeigen, dass Lehrkräfte [...] «Lesepaten Berlin»). böll.brief Unterschätzte Potenziale heben – Stereotype bei Lehrkräften abbauen 20 /20 Impressum Herausgeberin: Heinrich-Böll-Stiftung e.V., Schumannstraße 8, 10117 Berlin Kontakt: Philipp [...] Unterschätzte Potenziale heben – Stereotype bei Lehrkräften abbauen 1/ 20 Unterschätzte Potenziale heben Stereotype bei Lehrkräften abbauen SARAH GENTRUP SARAH MARTINY MARTINA DIEDRICH SYBILLE VOLKHOLZ
fileadmin/content/abteilungen/management/dokumente/sim-dokumente/240314-dlp-euf-workshop.pdf
Group formation & topic assignment Information about the group work & DLP paper preparation 18:00 – 21.30 Flensburg Brewery Tour (entry fee € 20.00 per person, online ticket to be bought upfront) directly next
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/ices-newsletter-ausgabe-02-2024.pdf
Book Club - Literary books discussed academically Book Club zu “Emigration and Borders” startet am 20.03. mit „The Beekeeper of Aleppo“ (mittwochs, 12-13 Uhr) Gather with us every other Wednesday on campus [...] reading “The Beekeeper of Aleppo” by Christy Lefteri. We meet every other Wednesday starting from the 20th of March, 2024. The meetings will be held on campus (RIGA 601) and online, from 12 to 1 pm. All meetings [...] funding Scholarships and Fellowships Prizes and competitions Funding for academic conferences Calls for Papers General information and events ECPR events and calls https://www.uni-flensburg.de/?id=30726&L=2
/ices/ices-research-school/qualification-opportunities/research-atelier-frse-24
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full-fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open questions [...] the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind that we are an interdisciplinary group, and you might need to explain disciplinary