fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/08-discussion-paper-iim-dannenberg.pdf
virksomheden erfaring med udvikling af et helt nyt produkt fra indledende fase til lancering af produktet inden for de seneste 3 år ? 1) Ja 2) Nej 20. Hvad danner normalt grundlaget for produktudvikling i virksomheden [...] produkter på samme marked 44. Foretog De nogle ekstraordinære forholdsregler / kontrol af partneren inden indgåelse af samarbejdsaftalen? Ja Nej 45. Foretog de nogen ekstraordinær kontrol af partneren i løbet [...] Sønderborg 11 2) Nej (gå til spørgsmål 67) 59. Havde De kendskab til de potentielle rådgivningsmuligheder inden start ? 1) Ja 2) Nej 3) Nej, men undersøgte muligheden 60. Hvilken form for rådgivning modtog De
fileadmin/content/portal/studium-und-lehre/dokumente/merkblaetter/promotion-application-instructions-englisch.pdf
A PhD shows a student's particular aptitude for independent academic work. A PhD thesis must be an inde- pendent thesis that delivers important findings and promotes science. Europa-Universität Flensburg
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/promotion/rig-doing-a-phd-barrierefrei.pdf
during an individual PhD you will be in contact with your super- visor but will work mainly on a very inde- pendent basis. Though this provides you with plenty of freedom and flexibility, it also requires
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
19708 S. Indianer. 19709 L. Denkste, denkste! 19710 S. Ein Inder. 538 DOHCCE – The Dortmund Historical Corpus of Classroom English 19711 L. Ein Inder, What do you call ‘einen Indianer’? 19712 What do you call [...] now what does ‘Indians’ mean in German? 20063 S. Inder? 20064 L. Right, sir. It shouldn’t be a question, though, it should 20065 be an answer. 20066 S. Inder. 20067 L. Exactly … yes, now let’s go over to [...] why is it that you call a 19715 ‘Indianer’ a Red Indian, but in English ‘an Indian’ 19716 means ‘Inder’? Why is it? Do you know? … Was 19717 glaubte denn damals ein Entdecker? 19718 S. [ähm] … [äh] … Columbus
fileadmin/content/projekte/food-and-move/dokumente/downloads/presse-5.pdf
Ministerin für Bildung und Wissenscha musste sich die Universität in einer Interimssitua on zurech inden, die erfreulicherweise nur kurz gedauert hat. Mit Unterstützung aller Hochschulangehörigen ist es [...] Konzept und in gemeinsamer Verantwortung mit der Juniorprofessorin Chemie Prof. Dr. Maike Busker sta" inden. Die Anmeldebedingungen für den Forschertag 2013 mit dem Schwerpunkt „Chemie für Kinder“ fi nden Sie [...] Lektürekurs zur Thema k je- weils an den Mi wochnachmi agen, an denen keine Gastvorlesungen sta# inden, anbieten. Dies mag insbe- sondere für KSM Semester 3 Studierende sinnvoll sein, die sich über das
fileadmin/content/projekte/food-and-move/dokumente/downloads/presse-6.pdf
fachlichen Schwerpunkten). Gleichzei g soll hier auch Austausch von Fällen pädagogischen Handelns sta inden. Prof. Dr. Merle Hummrich Ins tut für ästhe sch-kulturelle Bildung Abteilung Kunst Im Ins tut für [...] Länder verschiedene Wege, um das Engpassproblem zu beheben. Das seit 1997 bestehen- de biat behauptet indes bei den Studierendenzahlen schon seit vielen Jahren einen Spitzenplatz – unter den ersten drei Ho
fileadmin/content/projekte/food-and-move/dokumente/downloads/newsletter-1.pdf
og den dagligdags motion Støtte af ernærings og motionskompetence til læsehæmmede og mennesker med ind- vandrer baggrund Food AP 1 Move AP 2 Literacy AP3 Kompetencenetværk for skoler, høj- skoler og kommuner [...] Schulen und Bildungs- stätten. 2 Vi planlægger og støtter aktivt skoleprojekter og eksperimenter både inden- og udenfor sko- len. Derudover udvikler vi indlæringsmateria- ler, såvel som indlæringsomgivelser [...] olen i Horsens fremlægger den mangeårige forandringsproces som Langemarkskolen har været igennem inden for faget idræt. Målet for processen var at give faget idræt en højere status hos elever, forældre
fileadmin/content/projekte/food-and-move/dokumente/downloads/newsletter-2.pdf
Inhaltsverzeichnis Liebe Leserinnen und Leser, herzlich Willkommen zu unserem ersten Newsletter des Jahres 2013. Heute möchten wir Sie auf den aktuellsten Projektstand bringen. Es hat sich viel getan
fileadmin/content/seminare/medienbildung/dokumente/projekte/dig-in/handreichung-inklusiv-digitale-schul-und-unterrichtsentwicklung-wie-gelingt-das.pdf
individuelle Bedürfnisse der Mitglieder in Schule eingehen zu können, braucht es die Etablierung eines in-der Mitglieder in Schule eingehen zu können, braucht es die Etablierung eines in- klusiven Mindsets, [...] Reitz, Sandra. 2015. KReitz, Sandra. 2015. Kinder und Jugendliche haben ein Recht auf Partizipation. inder und Jugendliche haben ein Recht auf Partizipation. Was aus menschenrechtlicher Sicht im Bildungsbereich
fileadmin/content/institute/mathematik/briese/poster-matkult-dk.pages.pdf
i Flensburg • oversættelse af opgaverne fra tysk til dansk • danske lærere hjalp med at rette • inden for projektets rammer skal der ske en bæredygtig udbygning af disse fælles aktiviteter i Region S