/ices/termine/event/historical-multilingualism-1-2
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full- fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open questions [...] researchers that you think might be interested in participating. To allow for the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind [...] pose questions in advance (e.g., regarding aspects of the work you are most interested in getting feedback on). All others can add comments also after the presentations, and post literature suggestions,
/ices/termine/event/research-atelier-tea-hodaj-wasatia-graduate-school
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full- fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open questions [...] researchers that you think might be interested in participating. To allow for the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind [...] pose questions in advance (e.g., regarding aspects of the work you are most interested in getting feedback on). All others can add comments also after the presentations, and post literature suggestions,
/ices/termine/event/research-atelier-claudius-graebner-radkowitsch
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full- fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open questions [...] researchers that you think might be interested in participating. To allow for the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind [...] pose questions in advance (e.g., regarding aspects of the work you are most interested in getting feedback on). All others can add comments also after the presentations, and post literature suggestions,
fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/support/msoffice/powerpoint-2016-win-quick-start-guide.pdf
herunterzuladen. Wenn Sie Feedback zu unseren Schnellstartleitfäden abgeben möchten, übermitteln Sie Ihre Kommentare bitte über den Link unten auf der Downloadseite. Vielen Dank! Feedback senden Gefällt Ihnen [...] Ihnen PowerPoint 2016? Sie haben Verbesserungsvorschläge? Klicken Sie auf Datei > Feedback, um die Windows Feedback-App zu öffnen. Hiermit können Sie Lob, Kritik und Verbesserungsvorschläge direkt an das [...] Bildern und anderen Objekten flexibel steuern. Notizen und Kommentare hinzufügen Verfolgen Sie das Feedback, während Sie Ihre Foliensammlung entwerfen, und sorgen Sie dafür, dass während der Präsentation
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/abteilungen/ernaehrung/bilder/klimafood/materialseite-neu/2-spiele/flaechenverzehr/flaechenverzehr-vorlage.docx
(Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot 3 Schoko-Cookies 0,46 m² 46 cm x 100 cm 2x Vollmilch-Schokolade Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette [...] es, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot ½ Tüte (75 g) 0,15 m² 15 cm x 100 cm 2x Getränke Kaffee (aus 12 g gerösteten Kaffeebohnen) Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und [...] 2x Ketchup (aus 37,5 g Tomaten, 3,8 g Zucker, 1,5 ml Essig) Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot 1 EL (15 g) 0,02 m² 8 cm x 25 cm 2x Pommes (aus 200
-
Dateityp
- application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
-
Verlinkt bei
-
fileadmin/content/abteilungen/ernaehrung/bilder/klimafood/materialseite-neu/2-spiele/flaechenverzehr/flaechenverzehr-vorlage.pdf
(Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot 3 Schoko-Cookies 0,46 m² 46 cm x 100 cm 2x Vollmilch-Schokolade Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette [...] (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot 1 Becher (250 ml) 0,18 m² 18 cm x 100 cm 3x Tee (aus 3 g Teeblättern) Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette [...] 2x Ketchup (aus 37,5 g Tomaten, 3,8 g Zucker, 1,5 ml Essig) Gemischtes/Sonstiges (Verarbeitetes, Backwaren und Snacks, Fette und Öle, Genussmittel) rot 1 EL (15 g) 0,02 m² 8 cm x 25 cm 2x Pommes (aus 200
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
/ices/termine/event/historical-multilingualism-1
constructive feedback on their work. This means that it is not required to present final and full- fledged papers. To the contrary, everyone is invited to present ongoing work and receive feedback on open questions [...] researchers that you think might be interested in participating. To allow for the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind [...] pose questions in advance (e.g., regarding aspects of the work you are most interested in getting feedback on). All others can add comments also after the presentations, and post literature suggestions,
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-3/abstract-2013-wallus-lina.pdf
Bewohner in Kiel-Gaarden. 4 Abstract Background. Health and social support of the elderly can differ greatly, depending on whether they have a migration background or not. Various studies showed a decrease [...] 60-70-year-old people with migration background indicated lower social support than 70-91-year-old people (p= .027). Furthermore, 70-91-year-old people with migration background showed higher social support than [...] support”. The sample was between 60 and 91 years old (MD: 70.0; SD: 7.77), whereof 47% had a migration background and 53% were Germans. A migration-sensitive data collection was focused on this study. Face-to-
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-
/eulaw/studium-lehre/wissenschaftliches-arbeiten
Policy der Havard Law School zu folgen: http://iglp.law.harvard.edu/wp-content/uploads/2017/12/IGLP-Approach-to-Offering-Feedback-At-Writing-Workshops_2018.pdf Beachten Sie die Satzung zum wissenschaftlichen
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/teamfotos/lehrportfolio-kathrin-wild.pdf
„Herausfinden, wie es läuft – Evaluationen und Feedback in der Lehre nutzen“……………………………… …………….……..….34 4. Reflexion zum Workshop „Effektives und wertschätzendes Feedback auf studentische Texte geben“ …………………… [...] Wissensvermittlung am 08.01.2016 11 2. Kurzauswertung Was nehme ich aus dem Feedback der Kollegen/-innen mit? Aus Pauls Feedback nehme ich mit, dass ich folgende Unterrichtsstrategien beibehalten werde: [...] „Munterrichtsmethoden“ „Effektives und wertschätzendes Feedback auf studentische Texte geben“ „Herausfinden, wie es läuft – Evaluationen und Feedback in der Lehre nutzen“ Im Nachhinein haben sich diese
-
Dateityp
- application/pdf
-
Verlinkt bei
-