fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2014-applecross-report.pdf
Environmental Research, GENEVA: METENORM. Valentine, 2014. T*SOL Pro 4.4 A WindowsTM Programme for the Design and Simulation of Solar Thermal Systems, Berlin: Valentine Energies GmbH. Wind Resources Assessment [...] BASED ON TSOL FIGURE 5-4 SOLAR FRACTION OF THE TOTAL DOMESTIC HOT WATER ENERGY CONSUMPTION SOURCE: (VALENTINE, 2014) TSOL SOFTWARE 71 Towards a Greener Applecross HA R D TO TR EA T HOU SE NO 3 (FEA R NMOR E)
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/loersh/oer-valentindander.pdf
Nutzungsrechte für Abb. (abzgl. der Logos) bei LOERSH. mailto:Valentin.dander@hs-niederrhein.de mailto:Valentin.dander@hs-niederrhein.de mailto:Valentin.dander@hs-niederrhein.de https://creativecommons.org/l [...] Unterrichtskoffer Valentin Dander LOERSH – OER in die Schule! Landesweite OER-Qualifizierung Schleswig-Holstein Seminar für Medienbildung, Europa-Universität Flensburg Hochschule Niederrhein valentin.dander@hs
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/loersh/2017-11-11-folien-workshop.pdf
Der Digitale Unterrichtskoffer WS 19 | Medienkompetenztag Schleswig-Holstein | 11.11.2017 | Kiel Valentin Dander & Claudia Kuttner Projekt LOERSH, Seminar für Medienbildung, Europa-Universität Flensburg
/medienbildung/projekte/loersh/loersh-publikationen
aufzugreifen, die sich Lehrkräfte im Alltag sowieso stellen." | Link zum Interview Claudia Kuttner & Valentin Dander (2018): OER in die Schule! Landesweite OER-Qualifizierung Schleswig-Holstein. In: Projekte
fileadmin/content/abteilungen/geographie/forschung/bildung-und-flucht/programm-nwff-18-f.pdf
deutschen Politik der geförderten Rückkehr zwischen Verwaltung, Verbänden und dem Herkunftsland Valentin Feneberg, B.A. The Political Stakes of Return to the new Gambia: The „early-bird“ Returnees from
/integrative-geographie/integrative-geographie-1/forschung/geographien-ungleicher-entwicklung-feministische-geographie
geographischen Geschlechterforschung wurde das Konzept um eine räumliche Perspektive erweitert (Valentine 2008, Schurr/Segebart 2012, Bauriedl/Schurr 2014). Das Konzept der Intersektionalität hilft zu verstehen
fileadmin/content/zentren/ices/bilder/csm_lea-valentin-zugeschnitten_b754f2041a.jpg
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/eu-freedom-of-movement-effects-and-impact-on-eu-integration-2
Lea Valentin hält im ICES Researcch Colloquium einen Vortrag zum Thema "Feministische Inszenierungen in Europa - eine Forschungsskizze". Lea Valentin skizziert im Rahmen des ICES Forschungskolloquiums
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.2-pecc-vol.-1.pdf
196 197 198 199 200 201 202 203 204 Teacher: oh it's cloudy and windy. Valentine:what's your name? Teacher: oh i'm misses . Valentine:do you like pizza? Teacher: yes i do. i like pizza. Nora: have you got [...] the class)) Pupil_x: oh wie gemein Teacher: okay amelie Amelie: it's six o'clock. Teacher: valentine Valentine:it's ten o'clock. Teacher: what time is it? ((to Vince)) Vince: it's ten o'clock? Class: ((pupils [...] time? Pupil_x: oh man das steht im buch drin. Teacher: yes but you have closed your books. valentine? Valentine:it's half past five? Teacher: it's half past four. Class: it's half past four. Teacher: <
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.9-pecc-vol.-1.pdf
thank you Valentine:here you are ((hands the ice cream to Nelly)) Nelly: thank you (2.0) Valentine: < how much is it?> Linda: how much is it? Valentine:three pounds Linda: here you are Valentine:thank you [...] who wants to be next? valentine? ((the next group goes to the front; Valentine gets behind the desk)) Class: ((pupils mumble)) Valentine:hello Nelly, Linda & Nora: hello Valentine:what can i do for you [...] Linda: thank you Valentine:here you are ((gives the ice cream to Nora)) Nora: thank you Linda: how much is it? Valentine:three pounds Linda: here you are Valentine:thank you Valentine:goodbye Linda, Nelly