/eem/de/the-meng-programme/contents
Course Contents The specialisation "Energy and Environmental Management in Developing Countries" is made up of three subject areas: Business Economics and Energy Economics Project Management Renewable
/evb/wer-wir-sind/personen/prof-dr-ulrike-johannsen
Entwicklung. http://www.um.baden-wuerttemberg.de/servlet/is/19611/Johannsen.pdf?command=downloadContent&filename=Johannsen.pdf 2006: Ein Modell läuft vom Stapel – Erfahrungen mit dem abgeschlossenen M
/englisch/forschung/forschungsgruppe-englischunterricht
der Primarstufe sowie der Sekundarstufe I und II steht. Dies erfordert eine zeitgemäße (Stichwort Content and Language Integrated Learning ( CLIL) ) Verbindung von Sprach-, Literatur- und Kulturdidaktik
/englisch/tagungen-events/vergangene-workshops/workshop-science-and-metaphor-2013
Workshop "Science and Metaphor" Vorlesen Pressemitteilung Pressebericht Flensburger Tageblatt Date: 18. - 19.09.2013 Location: Flensburg University Room: HG 248 Click here for the program of the works
/englisch/tagungen-events/vergangene-workshops/workshop-for-phd-students-of-english-linguistics-applied-linguistics-englische-fachdidaktik-literature-2014
projects but at the same time, every participant can benefit from these discussions in regard to content, methodology and interpretation. We also hope that, in addition to helping familiarize ourselves
/musik/studieninteressierte/eignungspruefung
Zugangsvoraussetzung für den B.A. Bildungswissenschaften ist die allgemeine Hochschulreife (Abitur) oder die fachgebundene Hochschulreife "Sozial- oder Gesellschaftswissenschaften". Für das Fach Musik
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/11-the-euro-isengaard.pdf
(Festinger, 1957). The relations among different cognitions can be either relevant (content is coherent) or irrelevant (content is incoherent). Relevant relations can be consonant or dissonant. Cognitive dissonance [...] experiences and social communication. These processes are a function of the admission of message contents and their reinforcement (Staats, 1968; for further elaborated models see Petty and Cacioppo, 1986;
/medienmanagement/forschung/veroeffentlichungen
und Kommunikationsökonomie 04 (Sonderheft 2007), S. 70-78 [ PDF ]. Hass, Berthold H. (2006): " Content Management: Inhalte für Neue Medien strategisch nutzen ", in: Scholz, Christian (Hrsg.): Handbuch
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/limberg-holger-prof-dr
Ed. 2.1 TEFL in Primary School: Advanced Studies Hauptseminar FrSe 2024 323402k M.Ed. Gem/Gym 4.1 Content and Language Integrated Learning (CLIL) Hauptseminar FrSe 2024 323602k M.Ed. Gem/Gym 6.1 Forschu
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/limberg-holger-prof-dr/research
Research Vorlesen Forschungsinteressen Classroom Discourse Pragmatics in Language Teaching Content and Language Integrated Learning Intercultural Learning Videography of English language Teaching Language