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on the solution sheet serves as an explanatory aid. Encourage learners that wrong answers are not a bad thing and that the content will still be covered in detail in subsequent course units. Note on the
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Lan_d_ Hun_d_ Zei_t_ Fris_t_ Schil_d_ Stran_d_ Fahrra_d_ Vorsich_t_ Pake_t_ Krankhei_t_ ungerech_t_ Ba_d_ Lösung: Das fehlende D oder T 2 Vorderra_d_ Lernziel: Die Lernenden bilden den Plural der Wörter
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Lan_d_ Hun_d_ Zei_t_ Fris_t_ Schil_d_ Stran_d_ Fahrra_d_ Vorsich_t_ Pake_t_ Krankhei_t_ ungerech_t_ Ba_d_ Vorderra_d_ Level 2 15 Minuten 1-10 Personen EA/PA, Plenum Arbeitsbogen 151 Ablauf für Lehrende:
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/B199 in Flensburg folgen; auf B200 Ausfahrt B199 nehmen - Bsp. Mainz: Von B40 und B455 A66 in Wiesbaden nehmen; A5 und A7 bis Osttangente/B199 in Flensburg folgen, auf B200 Ausfahrt B199 nehmen Von Osten:
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Quandt & W. Schweiger (Hrsg.), Journalismus online - Partizipation oder Profession? (S. 237–241). Wiesbaden: VS Verlag. Schmidt, T., Ketterl, M. & Morisse, K. (2007). Podcasts: Neue Chancen für die universitäre
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cohort students did not name a reason against studying in Flensburg. 11 percent (4 cases) answered “Bad organisation”, 8 percent or 3 students answered “The University is not well known and / or ranks low”