fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/fqi/foerderansaetze-fuer-teilgruppen-des-wiss-nachwuchses.pdf
Projekt: „Förderung von Qualität und Internationalisierung von Tenure-Track- Professuren (FQI)“, Europa-Universität Flensburg, Forschungsreferat, Januar 2019 Förderansätze für Teilgruppen des wissensc
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/promotion/rig-doing-a-phd-barrierefrei.pdf
ficult phases. Opting for a structured PhD will also mean being able to work on your own. Self-reli- ance and an ability to work under pressure are important because you will have to plan, structure and [...] myself I do not have to attend any seminars or lectures I can manage my own time and work at my own pace I can work and take decisions independently STRUCTURED PHD PROGRAMME I have several different contact [...] based at a company and have good job prospects I like to work within a fixed schedule I can share ideas and opinions with colleagues I gain work experience while doing my PhD I receive support from my employer
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/08-discussion-paper-iim-dannenberg.pdf
Microsoft Word - Paper Stand 10012005.doc Innovationsnetzwerke bei Klein- und Mittelunternehmen: Ein binationaler Vergleich von Oliver Dannenberg, MBA Jørn Damm Thaysen Universität Flensburg Syddansk
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/03-discussion-paper-iim-krause.pdf
Erfahrungsberichte ehemaliger Schüler und einen internationalen Berufsinformationsaus- tausch für Schüler (Work Experience). Zusammenfassung zur Verbreitung der Maßnahmen In Abbildung 1 ist ein Überblick zur V
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/leitfaden-was-tun-bei-sexueller-belaestigung.pdf
Was tun bei sexueller Belästigung am Arbeitsplatz Leitfaden für Beschäftigte, Arbeitgeber und Betriebsräte Inhalt 2 Vorwort 3 Übersicht 4 1. Was ist sexuelle Belästigung am Arbeitsplatz? 7 2. Sexuelle
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/15-leusing-hochschulenstandortfaktor.pdf
Hants (UK): Avebury. Florida, R. (2002). The Rise of the Creative Class. And how it´s transforming work, leisure, community and everyday life. New York: Basic Books. Franz, P. / Rosenfeld, M. T. W. / Roth
fileadmin/content/institute/romanistik/dokumente/projekte/expositions/rueckseite.pdf
der ICES-Lectures 15:15 Jane Austen in 41 objects or how literary museums narrate authors and their works Prof. Dr. Barbara Schaff (Georg-August-Universität Göttingen) 16:00 Kaffeepause 16:30 Vom Nutzen und [...] Großbritannien) 11:45 Murders in a museum: Agatha Christie’s Greenway and the reconstruction of her work universe Dr. Sophie Soccard (Le Mans Université, Frankreich) 12:30 Abschlussdiskussion 13:00 Tagungsende
fileadmin/content/institute/romanistik/bilder/bilder/markt-messen-preise-programm-10.-u.-11.12.2020.pdf
Organisation: Michael Gamper, Jutta Müller-Tamm, Jasmin Wrobel Moderation: Alexander Nebrig (Düsseldorf), Jasmin Wrobel (Berlin) Contact and registration (until December 3): jasmin.wrobel@fu-berlin.de
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dfg-workshop-2019-plakat-klein.jpg
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dfg-workshop-programm-web.pdf
Indigenous North American Futurities: Archives, Source Codes, Beginnings June 17, 2019 in HEL 064 An International Workshop at Europa-Universität Flensburg Kristina Baudemann and Prof. Dr. Birgit Däwe