/biat/forschung/forschungsprojekte/fahrzeug-metalltechnik/road-transportation
Road Transportation Vorlesen Quantification of Economic Benefits/Returns on Investment in Training in the Road Transport Sector Kurzübersicht Stichworte Straßengüterverkehr, Transportgewerbe, Weiterbi
/biat/forschung/forschungsprojekte/elektro-informationstechnik/work-process-oriented-curriculum-development-for-wind-power-o-m-technicians-ein-systemischer-gegenstand-der-berufs-und-berufsbildungsforschung-vet-vhet-research-project-workshop-in-tianjin-china
Work-process oriented Curriculum Development for Wind Power O & M Technicians – Ein systemischer Gegenstand der Berufs- und Berufsbildungsforschung (VET/VHET research). Project Workshop in Tianjin Chi
/dansk/forschung/prof-dr-elin-fredsted/schriftspracherwerb-in-einer-zweitsprache
Schriftspracherwerb in einer Zweitsprache Vorlesen Das Projekt verknüpft die Bereiche Mehrsprachigkeit und Schriftspracherwerb, die jeder für sich zwar intensiv erforscht, deren verschiedenartige Wech
/flensburger-ringvorlesung/vergangene-vortraege/sose-2017-wissensbilder-i
Ringvorlesung Wissensbilder Teil I Vorlesen Ein Bild sagt mehr als 1000 Worte. Bilder lügen nicht. Tatsachen passen ins Bild, oder auch nicht. Bilder spielen in der Wissenschaft seit langem eine zentr
/pecc/teacher-education
parcel of primary teachers’ work. EFL teachers have important roles as input provider and language model in the classroom (Harmer 2007: 117f.; Legutke, Müller-Hartmann, and Schocker-v. Ditfurth 2009: 49f [...] learners whose level of English is quite limited. Adopting the roles of input provider and language role model is not an automatic process, which results from being able to speak English fluently and standing
/pecc/primary-english-language-teaching
mastered the pedagogical principles underlying TEYL (cf. Edelenbos et al. 2006), or they are not able to model the target language and interact with their learners in formally correct and situationally appropriate [...] European Framework of Reference of Languages, Learning, Teaching, Assessment (CEFR), based on the model employed for the Council of Europe publications Waystage 1990 (A2), Threshold 1990 (B1) and Vantage
/pecc/aims
what actually happens in the early EFL classroom. The corpus does not focus on best practices or model interactions, but it reproduces the diversity of current teaching practices with all their strengths
/iim/internationales/informationen-zum-auslandssemester-1/liste-der-anerkannten-kurse-im-ba-im-und-ma-ims/ma-international-management-studies-bwl/italien
Spezialisierung 4 HeSe 2020/21 A000437 Business Model Innovation 4/9 General Management 5 151220711 Spezialisierung 2 HeSe 2019/20 A000437 Business Model Innovation 5/9 Innovationsmanagement 5 151210252 [...] im Ausland CP Anerkannt für Lehrveranstaltung CP Prüfungsnummer Bereich Anerkannt A000437 Business Model Innovation 9 International Business 5 151220351 Spezialisierung 2 HeSe 2020/21 International Service
/iim/internationales/informationen-zum-auslandssemester-1/liste-der-anerkannten-kurse-im-ba-im-und-ma-ims/ma-international-management-studies-bwl/taiwan
National Chengchi University (sortierbare Tabelle) Vorlesen http://www.nccu.edu.tw/?locale=en Kursnummer Titel der Lehrveranstaltung im Ausland CP Anerkannt für Lehrveranstaltung CP Prüfungsnummer Ber
/iim/internationales/informationen-zum-auslandssemester-1/liste-der-anerkannten-kurse-im-ba-im-und-ma-ims/ba-international-management-bwl/finnland
bereich 1 HeSe 2018/19 TUTA.362 Turning Technology into Business: Commercialization and Business Model Development 5 Topics in International Business and Economics 1 or 2 5 105303201 or 105303301 Wahl