fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2019-ace-forschungsaufgaben.pdf
Microsoft Word - Formatierung_19_09_24.docx 77 Olaf Jäkel Seminar für Anglistik und Amerikanistik Analysing Classroom English: Forschungsaufgaben im Fach Englisch in der Grundschule als Action Researc
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
in Corpus Data from 5th Grade EFL Lessons 190 tion (see Jäkel 2001), according to the ‘Birmingham Model’, the feed- back move is an essential part of any classroom exchange and should normally not be withheld [...] still ‘alive and kicking’, prevalent in many current EFL classro- oms. Thus, the classical Birmingham Model (Sinclair/Coulthard 1975; Sinclair/Coulthard 1992) can be confirmed as one of the most effective tools [...] Paern in Corpus Data from 5th Grade EFL Lessons 194 special demands on the teacher as linguistic role model met, in parti- cular in Primary School English? How can the (linguistic) heteroge- neity of learners
fileadmin/content/abteilungen/sozial-bildungsoekonomik/dokumente/veroeffentlichungen/22-alternativloesungen-fuer-die-krise-der-eurozone-discussionpaper.pdf
its perception in the German population. 10: Spieß, M. (2006): Estimation of a Two-Equation Panel Model with Mixed Contin- uous and Ordered Categorical Outcomes and Missing Data. 9: Holst, E./Schrooten
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2016-fehler-modelle-und-andere-faelle.pdf
in Englisch als Fremdsprache über weite Phasen vorherrscht. Damit kann das klassische ‚Birmingham Model‘ (Sinclair/Coulthard 1975; 1992) ganz aktuell als eines der e^ektivsten Instrumente zur Analyse von
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2014-unterrichtsanalyse.pdf
in Englisch als Fremdsprache über weite Phasen vorherrscht. Damit kann das klas- sische Birmingham Model (vgl. Sinclair und Coulthard 1975, 1992) ganz aktuell als eines der effektivsten Instrumente zur Analyse
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-olaf-flecc-24-06-2011.pdf
still 'alive and kicking', prevalent in many current EFL classrooms. Thus, the classical 'Birmingham Model' (Sinclair & Coulthard 1975; 1992) can be confirmed as one of the most effective tools of analysing [...] English Classroom Corpus 75 evaluated? How are the special demands on the teacher as linguistic role model met, in particular in Primary School English? – These and similar questions can be approached on the
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/bfm-3a978-3-663-10152-9-2f1.pdf
Berthold H. Hass Geschäftsmodelle von Medienunternehmen GABLER EDITION WISSENSCHAFT Markt- und Unternehmensentwicklung Herausgegeben von Professor Dr. Dres. h.c. Arnold Picot, Professor Dr. Dr. h.c. R
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Microsoft Word - Titel_Vorwort_Inhalt_100123.doc Berthold H. Hass Rüdiger H. Jung Carlo Simon (Herausgeber) in Kooperation mit Helma M. Bleses Management in regionalen Netzwerken Grundlagen, Anwendung
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
integrated, often one-site comprehensive schools; others opted for experimenting with a cooperative model (i.e. tiered schooling arrangements with close cooperation between the tiers; as one-site or split-site [...] äne), b) to provide expert support in the overall pro- cess of creating applicable instructional models (or teaching units) for a broad range of school subjects, c) to systematically monitor, discuss, [...] Culture, and d) to help explore and evaluate the implementation of a wide range of differentia- tion models and strategies (e.g. banding, streaming or tracking, and setting).6 Since substantial experience
fileadmin/content/abteilungen/psychologie/pdf-dateien/katalog-abschlussarbeiten-abteilungsbibliothek-stand-2023-03.pdf
1 Abschlussarbeiten vom Institut Erziehungswissenschaften (Abteilung Psychologie) BA [Bachelor], Dipl. [Diplom], HA [Hausarbeiten Staatsexamen], MA [Master] ausleihbar: BA 2013 Beyer, Madeleine- Sarah