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transfer into new regions and personal preconditions of network members. The result is a standard model, which presents a concrete tool for project management. The standards provide assistance for an effective
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related health promotion projects is settled by §20 SGB V and often realized within the scope of model supports. Because of limited financial possibilities according to §20 SGB V and numerous cessations [...] When this research took place, the local project was financed both as private-public-partnership model and by corporate social responsibility. Within the investigation of this local health promotion project
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Microsoft Word - Abstract_2010_Uta Kettelsen.doc Universität Flensburg __________________________________________________________ Master- Arbeit im Studiengang „Master Prävention und Gesundheitsförder
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resource for the psychological development of young people. Despite the use of the transactional stress model of Lazarus in competitive sports there are not enough, multimodal programs for stress prevention to
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34 Türkei-Aufenthalt für Studierende und Lehrende der EUF Zum dritten und letzten Mal ist eine Gruppe mit fünf Stu- dierenden und zwei Lehrenden der Europa-Universität Flensburg im August 2014 zur zwe
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search of a viable business model. The case of the Rhein-Zeitung thus has similarities to those reported by Mings and White (2000: 84) in their overview of online news business models. However, with the invention [...] Firms: Two Models of Strategic Momentum. Strategic Management Journal 3 (1), 1-25. Mings, Susan M. & Whiter, Peter B. (2000). Profiting from Online News: The Search for Viable Business Models. In: Kahin [...] resulting entrepreneurial opportunities, it is useful to review the nature of media products and business models since these characteristics provide the basis for the expansion into new media.1 A specific feature
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MW Sonderheft 2007.qxp 70 Abhandlungen MedienWirtschaft Sonderheft 2007 Das Konzept der Anzeigen-Auflagen-Spirale gehört zum Standard der deutschsprachigen medienökonomischen Li- teratur. Dabei wird p
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Bedeutung der subjektiven Bewertung durch die Akteure: „[...] a good model in game theory has to be realistic in the sense that it provides a model for the perception of real life social phenomena. It should
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lle-gueter-geld-fuer-nichts, 10.07.2010. Lehdonvirta, V. (2009): Virtual item sales as a revenue model: Identifying attributes that drive purchase decisions. In: Electronic Commerce Research 9, S. 97-113
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von Werbe schaltungen hat. Das in der Werbewirkungsforschung eta blierte Elaboration Likelihood Model von Petty und Cacioppo (1986) unterscheidet bei der Verarbeitung persuasiver Mittei lungen zwischen [...] mitteln in einem thematisch passenden Umfeld zum Ziel. Im Einklang mit dem Elaboration Likelihood Model zeigen Sham dasani et al. (2001: 7), dass insbesondere bei HighInvolve mentProdukten das thematische [...] & Verkaufen 40/2010, S. 6465. Petty, R. E. / Cacioppo, J. T. (1986): The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. In: Advances in Experimental Social Psychology 19, S. 123 205. Soltani, A. / Canty