/humangeographie/international/transnational-projects/inside-out-outside-in-building-bridges-in-teacher-education-through-encounters-with-diversity
groups and individuals too readily drop out from education as a result of an inadequate learning environment. Inside out – outside in: Building bridges in teacher education through encounters with diversity
/humangeographie/forschung/geographische-bildung-fuer-eine-global-nachhaltige-entwicklung
Geographische Bildung für eine global nachhaltige Entwicklung Vorlesen Profil Der Arbeitsbereich "Geographische Bildung für eine global nachhaltige Entwicklung" ist ein zentraler Lehrbereich der Abtei
/humangeographie/international/transnational-projects
Transnational Projects Vorlesen Inside out - outside in. Building Bridges in teacher education through encounters with diversity International Network for Energy and Environmental Sustainability Teach
/humangeographie/international/transnational-projects/international-network-for-energy-and-environmental-sustainability
International Network for Energy and Environmental Sustainability Vorlesen Das vom DAAD über eine Laufzeit von vier Jahren bewilligte INEES-Programm (International Network for Energy and Environmental
/studieren
learning about European politics and economics, I learnt how to work and live in an international environment." Romain, über den M.A. European Studies "KSM ein guter Studiengang, weil er einem neben den fachlichen
/partnersinmobility/summer-schools-unserer-partner-2024
multicultural and cross-age composition of the courses provides applicants with a stimulating environment full of inspiring and enriching dialogues. ELTE organizes the ELTE Budapest Summer University where
/nec/termine
Termine & Veranstaltungen des Norbert Elias Center for Transformation Design & Research Vorlesen 2023 Vortrag: Zwischen Bruch und Wandel, Übergang und Exodus: Aktivistische Vorstellungen von Transform
/qlb/oladsh/forschendes-lernen-in-transnationaler-dimension
ation practices through the global pandemic has invited us to re-explore participatory campus environments through intersecting dimensions: not only as a technical question for digitalisation or as a
/physik/forschung/experimentelle-wissenschaftsgeschichte/geiger-mueller-zaehlrohr
Understanding through Historical Instruments and Experiments in Formal and Non-Formal Learning Environments. Flensburg, Flensburg University Press, 31-41. Korff, Sebastian (2013a): How the Geiger Counter
/psychologie/veranstaltungen/interdisziplinaeres-colloquium-2020/vortraege-und-abstracts
Aktuelle Information Vorlesen Die bis zm 19.4.2020 getroffenen Maßnahmen betreffen nun auch das Interdisziplinäre Colloquium in diesem Semester. Folgende bisherigen Terminänderungen ergeben sich hiera