Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/studium-lehre/studierendenservice/bewerbung-zulassung-und-immatrikulation/bewerbungsverfahren/bewerbung-bachelor/ba-international-management-bwl
Language): Internet-Based Testing: Mindestpunktzahl 90 Punkte Paper-Based Testing (NEU: ITP-Institutional Testing Program): Mindestpunktzahl 577 Punkte (von max. 677) Computer-Based Testing: mindestens
/international/nach-flensburg-kommen/internationale-studierende/bewerbung-und-kursangebot/austauschstudierende/kursangebot-herbstsemester
Modul DE 4.1: Instruction-based Project: Research Modulbeschreibung 680104100 10 BA - Arts and humanities not further defined (ISCED 020) BA EUCS - Modul DE 4.2: Instruction-based Project: Art and Scenography [...] 680104200 10 BA - Arts and humanities not further defined (ISCED 020) BA EUCS - Modul DE 4.3: Instruction-based Project: Journalism Modulbeschreibung 680104300 10 BA - Arts and humanities not further defined (ISCED [...] 680107300 10 BA - Social and behavioral sciences (ISCED-F 031) BA EUCS - Modul DE 4.4: Instruction-based Project: Social Entrepreneurship Modulbeschreibung 680104400 10 BA - Social and behavioral sciences
/englisch/forschung/native-futures/archives-source-codes-beginnings-workshop-june-17-2019
Europa-Universität Flensburg Workshop Documentation Press Release (German) In June 2019, the Flensburg-based research project "Knowing Tomorrow: Twenty-First Century Native North American Archives of Futurity"
/soziologie/publikationen/working-papers-series
Research into Europeanization Working Paper Series is a peer reviewed platform for publishing research-based articles predominantly dealing with research into the multiplicity of social processes, interactions
/food-and-move/tandems-die-bewegen/workshops/workshop-schule-naturvidenskabfestival
vucsyd.dk) besichtigt. Zudem wurde von Frau Prof. Ida Guldager ein Vortrag über das Thema"Inquiry Based Science Educacion" gehalten und an den einzelnen Projekten der Teilnehmer weitergearbeitet und beraten
/pmsks/publikationen/frederike-anna-ruescher
M. / Pechuel, R. / Reid, A. / Rüscher, F. A. / Shellman, M. / Silva, J. / Silva, P. (2018): GAME-BASED LEARNING FÜR TEACHERS – A JOURNEY THROUGH A WORLD OF NEW IDEAS!. IK Verlag. Köln 2018. Beutner, M
/physik/outreach/aktivitaeten-2010
Thema Energie für die Primarstufe unter dem Aspekt des handlungsorientierten Ansatzes von "Inquiry-based Science Education" zu entwickeln. Daraus folgend entsteht ein Modul für das Studium der Lehrer an
/chancengleichheit/pride/wissenswertes-weltweit
criminalisation of consensual same-sex sexual acts between adults to protection against discrimination based on sexual orientation veröffentlicht - In 69 Ländern weltweit ist Homosexualität heute noch illegal
/humangeographie/forschung/bildung-und-flucht/02102019-vortrag-auf-der-konferenz-refuge-europe-a-question-of-solidarity-in-chemnitz
local practices and the impact of other governance levels. Therefore, the empirical findings are based on expert interviews with actors of public and non-public institutions and volunteers as well as group
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/heike-christie/publications-and-presentations
"Reevaluating the Teaching of Communication Strategies: Insights from an ELF-oriented, classroom-based study" GAL Jahrestagung, Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Germany. 20-22 September 2023. "Re