/ge/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
Sonderpädagogik (Teilstudiengang im B.A. Bildungswissenschaften) Vorlesen Allgemeines & Profil Aufbau des Studiums Der Teilstudiengang Sonderpädagogik unterscheidet sich von den anderen Teilstudiengän
/sonderpaedagogik/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
Sonderpädagogik (Teilstudiengang im B.A. Bildungswissenschaften) Vorlesen Allgemeines & Profil Aufbau des Studiums Der Teilstudiengang Sonderpädagogik unterscheidet sich von den anderen Teilstudiengän
/biat/forschung/forschungsprojekte/elektro-informationstechnik/netkom2
NetKom_4.0_v.2 Vorlesen Das Projekt NetKom_4.0_v.2 ist ein EU-gefördertes Erasmus+ Projekt, in dem es um die Professionalisierung von Lehrkräften in der europäischen beruflichen Aus- und Weiterbildung
/ices/ices-research-school/affiliated-researchers-1
(Department for Comparative Political Economy) Lara's research focus is: the (regional) difference in female employment growth. She is doctoral researcher at the Department for Comparative Political Economy [...] mig rants in Germany, France and Italy The right to healthcare and its protection is essential to living a dignified life. Nevertheless, undocumented migrants do not hold equal rights as regular residents [...] presented by internationalisation and a global context. On a related note, a widely voiced argument is that there is need for increased political and institutional commitment to internationalisation and Europ
- Diese Seite in anderen Bereichen
-
/ices/termine/abgeschlossene-veranstaltungen/weitere-kolloquien/democracy-courses-brunkhorst-thornhill-hese-21-22
Berkeley in the Sixties, Director Mark Kitchell, 1990, documentary Film Jonathan Rose, The Intellectual Life of the British Working Classes (Yale University Press, 2001). Evan Schofer, Francisco O. Ramirez and
/ices/termine/abgeschlossene-veranstaltungen/ices-conferences/border-complexities-tagung
complexities and is intended to further develop a little-received trend in border research. The Workshop at EUF is dedicated to Materialities and Corporalities of Border Complexities and is hosted by Prof [...] Flensburg (EUF), Germany, 02.-03.12.2021 Die Tagung findet pandemie-bedingt online statt. The conference is part of the "Border Complexities" workshop series funded by the Deutsch-Französische Hochschule . The
/kunst/wer-wir-sind/wissenschaftliche-mitarbeiterinnen/pluharova-grigiene-eva-dr
tografien von Robert Minzloff". In: Thomo Mano kultūros centras & Neringos muziejai (Hg.). Vaizdai iš Lietuvos. Roberto Minzloffo etnografinių scenų albumas. Bilder aus Litauen: Ethnografische Aufnahmen
/ksm/wer-wir-sind/ksm/fuenf-fragen-an
Listen to your own guts. If it feels right, it is right. Make your own experiences and be proud of them, even if you fail sometimes. Failing is a part of our life. ... Jan Niklas Heinrich-Augenstein Wie sind [...] relief for me. 4. Is the glass half full or half empty? Different perspectives on the same glass will be just as valid and I think it is important to acknowledge this. A positive outlook is a good way to stay [...] too obvious. ;) Is the glass half full or half empty? Half full when it comes to others; half empty for myself. Luckily, refills are always close by. Also, is it a cute glass/mug? This is important. Looking
/powi/wer-wir-sind/wissenschaftliche-mitarbeiterinnen-und-mitarbeiter/alexandra-berger-ma
Alexandra Berger M.A. Vorlesen Sprechstunden Kontakt Telefon +49 461 805 2565 Fax +49 461 805 952565 E-Mail alexandra.berger -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de Gebäude
/partnersinmobility/team/kathrin-wild
Bundeskongress des Gesamtverbands Moderne Fremdsprachen GMF, Freiburg i. Br., 26.09.2014 "Music is language is music" IP Soundshaping, Liège/Belgien, 01.04.2014 "Neue Lehr- und Lernmaterialien zur Aussprache [...] teaching intercultural competence in virtual mobility" Internationalising Teacher Education in Europe - Is virtual collaboration the "new way to go"?, DAAD & Diku Norway Online Conference, 10.06.2020 Video: [...] Bielefelder Frühjahrstagung "Forschungspraxen der Bildungsforschung", Bielefeld, 19.05.2016 ""Mein T-Shirt is weiß, brown, schwarz, gelb, green." - Mehrsprachige Äußerungen im frühen simultanen Fremdsprachenunterricht