/foerdergesellschaft/foerdermassnahmen
Fördermaßnahmen Vorlesen 2024-05-03 - Marzhan Alpysbayeva (Museum of Contemporary Art, Astana) im Rahmen des Seminars Institutions of Art (B.A. EUCS): Vortrag von Marzhan Alpysbayeva (Museum of Contem
/zimt/services/services-fuer-studierende/audio-video-verleih/geraete-einweisungen-schulungen/workshop-i-camcorder
Workshop-Reihe I: Camcorder-Einweisung Vorlesen Die nächsten Termine Die nächsten Camcorder Workshops sind am 24. und 25. November 2021, jeweils 14:15 -- ca. 18:15. Zusätzliche Termine können eingeric
/biat/forschung/forschungsprojekte/berufspaedagogik/wieder-eingliederung
pathways of the disengaged young people, 6/2000 Situated Learning? How far can the concepts be used in work re-entry programmes? Seminar at Faculdade de Ciencias e Tecnologia - Universidade Nova de Lisboa.
/biat/forschung/forschungsprojekte/berufspaedagogik/coprointegration
Comprehensive Program for Social and Vocational Integration of Young Workers Vorlesen CoProIntegration Die Innovation des Projekts besteht darin, eine umfassende Förderung von jungen benachteiligten Menschen
/biat/forschung/forschungsprojekte/fahrzeug-metalltechnik/it-proto
Entwicklung weiterer interdisziplinärer Lern- und Arbeitsmodule wie z.B. Wissens-, Interkultur- und Work-Flow-Management. Innovation Das interdisziplinäre Lernumfeld wird durch Tele-Tutoring, -Kooperation
/biat/forschung/forschungsprojekte/fahrzeug-metalltechnik/neuordnung-kfz-berufe
Aufgabenanalyse für die Neuordnung der Berufe im Kfz-Sektor Vorlesen Neuordnung der KFZ-Berufe Im Projekt wurden Aufgabenanalysen in den drei Bereichen "Kfz-System-MechanikerIn"/"Kfz-MechatronikerIn",
/biat/forschung/forschungsprojekte/fahrzeug-metalltechnik/early-bird
für Bildungsforschung der Wirtschaft - Österreich Associazione SINTESI - Italien REVICE - Centre for Work, Training and Social Policy - Niederlande Pontypridd College - England Finanzierung Europäische G
/biat/forschung/forschungsprojekte/fahrzeug-metalltechnik/human-rights-project
Target Group Technical teachers in European vocational schools Focus of resarch The partners will work in national teams on the evaluation and assessment of existing materials for Human Rights education
/pecc/teacher-education
teachers to become aware of the interactional features that are part and parcel of primary teachers’ work. EFL teachers have important roles as input provider and language model in the classroom (Harmer 2007:
/pecc/primary-english-language-teaching
of participating in today’s social and cultural life, achieving societal cohesion and increasing worker mobility in Europe and wordwide. The language goals are more concrete. Basic communicative skills