fileadmin/content/seminare/medienbildung/dokumente/projekte/dig-in/handreichung-inklusiv-digitale-schul-und-unterrichtsentwicklung-wie-gelingt-das.pdf
somit an den gemachten Erfahrungen teilnehmen. Jeden Montag wird ein Work-an den gemachten Erfahrungen teilnehmen. Jeden Montag wird ein Work- shop zu unterschiedlichen Themen angeboten: Umgang mit Videoko
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/handreichung-diversitaetssensible-sprache.pdf
Handreichung Gender 5.indd #[_* &/: Diversitätssensible Sprache (und Bildsprache) im Verwaltungsalltag – eine Handreichung Hochschulen stehen als öffentlich-rechtliche Organisationen in der Verantwort
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/guidelineschecklist-for-final-exam-03-02-20-bm.pdf
of 80:20 The final mark of the course is calculated as follows: Average grade of prequalification work (60 CP) x 2/3 + Grade of Final exam (30 CP) x 1/3 = Final Mark II. Master thesis 1. Purpose of the [...] examination, which concludes the scientific task. It is de- signed to prove the candidate’s ability to work independently and scientifically on a given problem within a specified period of time and to present [...] just the descriptive report of your research term (consultancy report), but a scientific piece of work, showing not only good craftsmanship but your capability to reflect in a wider and deeper context
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/the-meng-programme/guidelines-for-end-of-sem-reports_01.pdf
t giving credit is considered plagiarism. Having someone else do your work and handing it in as your own (it’s someone else’s work!) is considered plagiarism. Copying words or ideas from someone else [...] /without the page number. Without page number: is used when you paraphrase, summarize or refer to work produced by another author e.g. (Jones, 2019). With page number: is used when you quote directly, [...] browsing date (access date) along with the citation. 3. Plagiarism What it is: If the majority of your work constitutes copying so many words and ideas from a source, even when you credit the source, const
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2015/gpo-2015.pdf
en: 5 Pädago- gik und Bildung M 6: Practical English 2: Focus on Language Production M 7: Project Work Linguistics/Literature Fach B 6 Pädago- gik und Bildung Wahlmöglichkeit: Bachelor Thesis (Fach A, [...] en: 5 Pädago- gik und Bildung M 6: Practical English 2: Focus on Language Production M 7: Project Work Linguistics/Literature Fach B 6 Päd. u. Bi. BA The- sis (A/B/E) M 9: Focus on Language M 10: Focus [...] oder: 5 Pädagog- ik und Bildung M 6: Practical English 2: Focus on Language Production M 7: Project Work Linguis- tics/Literature M 8: Literature: History and Theory Fach B 6 Pädago- gik und Bildung Wah
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2018/gpo-2015-veroeffentlichung-173.pdf
Tabelle werden in Zeile 8 („M 7: Projektarbeit Sprachwissenschaft/ Literaturwissenschaft – Project Work Linguistics/Literature (Voraussetzung für M.Ed. Grundschulen, M.Ed. Sekundarschulen, Fachwiss.; W
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2016/gpo-2015-fsa-englisch-im-b.a.-biwi.pdf
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/gleichstellungszukunftskonzept-2019-2025-final.pdf
Gleichstellungszukunftskonzept 2019-2025_final 1 Gleichstellungszukunftskonzept 2019 - 2025 zur Antragstellung im Rahmen des Professorinnen-Programms III des Bundes und der Länder zur Förderung der Gl
fileadmin/content/portal/forschung/bilder/graduiertenzentrum/gleichstellungszukunftskonzept-2019-2025-final-final.pdf
Microsoft Word - Gleichstellungszukunftskonzept 2019-2025_final_final.docx 1 Gleichstellungszukunftskonzept 2019 - 2025 zur Antragstellung im Rahmen des Professorinnen-Programms III des Bundes und der
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/gleichstellungskonzept-fuer-paritaet-euf.pdf
home reduced the time available for research work, while lockdowns prevented these researchers from accessing the facilities where they could conduct their work. This had a signicant impact on the productivity [...] bavern.de/|eadmin/news import/32016-Best-Wanqler- Schraudnergdf [31.7.2023] Bohnet, lris (22022): What works. Wie Verhaltensdesign die Gleichstellung revolutionieren kann. München Burkhardt, Anke; Nickel, Sigrun