Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/forschung/forschungsfoerderung/forschungsfoerderung-der-europa-universitaet-flensburg/erlaeuterungen
Profilierung und internationale Vernetzung International Short Term Academic Exchange Ein Beratungsangebot zur Förderung des i nternational Short-term Academic Exchange prioritär für Pre-Docs (auch Post-Docs
/international/ins-ausland-gehen/schritt-4-leistungen-anerkennen-lassen/ba-bildungswissenschaften
Literaturwissenschaftliches Hintergrund- und Vertiefungswissen EH4141 – Englisch Literature 1: Novels and short fiction 2020 Kunst Modul 6 Projekt Kunst und visuelle Medien Modul 9 Kunst in schulischen, außers [...] Real Analysis 2020 Pädagogik Modul 9 Lernersprachentwicklung in Deutsch als Zweitsprache NOR-INTRO Short Introductory Course in Norwegian Language and Culture 2015 Modul 9 Lernersprachentwicklung in Deutsch [...] Language and Literature 2015 Modul 17 Vertiefungsmodul Literaturwissenschaft I für Primarstufe NOR-INTRO Short Introductory Course in Norwegian Language and Culture 2015 Modul 17 Vertiefungsmodul Literaturwissenschaft
/international/ins-ausland-gehen/schritt-4-leistungen-anerkennen-lassen/ba-european-cultures-and-society
Global Challenges of Energy and Climate 15 2020 Gender and Sexuality in a Global Context 15 2020 Short Introductory Course in Norwegian Language and Culture 7.5 2023/2024 Power: Its Articulations and Disguises [...] Liberal Democracy 10 2020 Introduction to Ethics 10 2021 EU and International Organisations 15 2021 Short Introductory Course in Norwegian Language 7.5 2021 Anthropological Research Agendas: Anthropology
/international/ins-ausland-gehen/schritt-4-leistungen-anerkennen-lassen/ma-kultur-sprache-medien
Digital Film/Video Production Lab; Producing + Directing for TV; Staging+Light Digtl Video; Writing Short Scripts Film/Vid 2014 Identität und Alterität - das Eigene und das Andere History of Korea; Introduction
/book-fairs-project/archive/frankfurt-book-fair/france-2017
France - Guest of Honour at Frankfurt Book Fair 2017 Logo: © Integral Ruedi Baur Paris/Zürich Documents Official Publications Francfort en français: Official homepage, www.francfort2017.com (access 5
/zebuss/forschungsakademie-bildung/nachwuchsfoerderung/postdocs
n für einen Aufenthalt in Japan werden von der JSPS unterschieden: JSPS Postdoctoral Fellowship (short-term) : Forschungsaufenthalte von Doktoranden und Postdoktoranden aller Fachgebiete in Japan mit einer [...] en Bewerbern erfolgt durch den DAAD. Es werden jährlich bis zu 17 JSPS Postdoctoral Fellowships (short-term) vergeben. JSPS Postdoctoral Fellowship (standard) : Forschungsaufenthalte von 12–24 Monaten [...] ss beantragen können. Sie finden hier eine Liste der gängisten Institutionen und deren Angeboten: Prof. Dr. Werner Petersen Stiftung Im Zentrum der Förderzwecke steht u.a. die Förderung des wissenschaftlichen
/physik/oou/program
Objects, and the Nature of Science (no particular abstraft, this is the closing Session hosted by Prof. William McComas (U Arkansas) ) Talas, Sofia: At the beginnings of experimental physics teaching In [...] Did he succeed with his attempt to promote the reception in lecture theatres? Because of the very short period between these two talks it could be speculated, that the "simple experiment" existed in fact
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/loock-kathleen-dr/cv
CV Vorlesen Education 2007-2013: PhD (American Studies), University of Göttingen 2003-2007: MA and First State Exam (English/American Studies and French), University of Göttingen 2000–2002: Undergradu
/ices/termine/abgeschlossene-veranstaltungen/ices-lectures
Wegener Friis ICES Keynote Lecture: Elin Haf Grufydd Jones Antrittsvorlesung Prof. Dr. Vello Pettai Antrittsvorlesung Prof. Dr. Maurizio Bach ICES Lecture "Constitutionalism as a societal structure: An
/pecc/primary-english-language-teaching
(Wilkins, in Trim 1978). Learners "have a small internalized phrase-book, including in particular short phrases that can be used in a variety of situations" (Trim 2009: 5). At this competence level learners [...] ann, and Schocker-v. Ditfurth 2009: 14). A lack of professionalism does not only result from the short time of exposure to English, which is limited to two lessons a week, but could also be related to