Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/friesisch/wer-wir-sind/dr-samantha-litty
Historical Sociolinguistics (NARNiHS). University of Kentucky. Lexington. July 21-23. 2017. Page, Barry Richard, Nora Hellmond, Hyoun-A Joo, Samantha Litty & Michael T. Putnam. Language attitudes and language [...] Scandinavian Study (SASS 2017). Minneapolis, MN. May 11-13. 2016. Joo, Hyoun-A, Samantha Litty, B. Richard Page, Michael T. Putnam & Nora Vosburg. Changing patterns of language use among recent Mennonite
/geschichte/personen/personen/dr-nils-steffensen
Adams – Intellektueller, Anti-Intellektueller, Nicht-Intellektueller? Zu Tragweite und Grenzen von Richard Hofstadters Konzept des Intellektuellen , in: A. Hübner/N. Steffensen (Hgg.), Anti-Intellektualismus
/zml/wer-wir-sind/personen/prof-dr-florian-hertel
Opportunity? Long-term trends in social mobility and education in the United States. In: Breen, Richard & Müller, Walter (Hrsg.): Education and Intergenerational Social Mobility in Europe and the United
/soziologie/wer-wir-sind/das-team/ehemalige-mitarbeitende/martin-seeliger
smus entscheiden? Überlegungen im Anschluss an Richard Rorty. In: Selk, Veith et al. (Hg.): Soziale Hoffnung, liberale Ironie. Zur Aktualität von Richard Rortys politischem Denken. Baden Baden: Nomos Seeliger
/musik/wer-wir-sind/personen/ehemalige-mitarbeitende/dr-ina-knoth
Rode-Breymann, Hildesheim 2017 (Jahrbuch Musik und Gender, 9), S. 164–165 "Wagner – Gender – Mythen. Richard Wagners Tristan und Isolde , Oldenburg, 15. bis 17. November 2013", in: Die Tonkunst 8/2 (2014),
/kunst/wer-wir-sind/wissenschaftliche-mitarbeiterinnen/herschbach-markus-dr
Katalogpublikation der Aabenraa Artweek 2009 Markus J. Herschbach, Jochen Misfeld (TEXT) Tietze Schmuck, Richard Wester (Hrsg.) Künstlerbuch: Perpetuum Mobile Aeronautico - STRÖMUNGEN (Audio-CD), 2012 unter: http://www
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen-2/wischmann-anke-prof-dr
Wischmann, Anke; Spieker, Susanne (2023): Dialogue in multilingual research contexts. In: Race, Richard (ed.): Evolving Dialogues in multicultural education. Open University Press. London. S. XX. Spies [...] of formal and informal Learning in early Adolescence from a Critical Race Perspective. In: Race, Richard (ed.): Advancing Multicultural Dialogues in Education. Palgrave Macmillan. S. 295-312. Liesner, Andrea
/geschichte/personen/personen/prof-dr-uwe-danker-seniorprofessor
Authorities in the Holy Roman Empire in the Late Seventeenth and Early Eighteenth Centuries, in: Richard J. Evans (Hg.): The German Underworld. Deviants and Outcasts in German History, London/New York 2015
/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/professorinnen-und-professoren/hedwig-wagner
https://www.transcript-verlag.de/978-3-8376-4557-6/europaeische-medienwissenschaft/ Tobias Hochscherf, Richard Legay & Hedwig Wagner (2019): Radio Beyond Boundaries: An Introduction, Historical Journal of Film
/friesisch/wer-wir-sind/prof-dr-nils-langer
Manchester, Nottingham, Oxford and Bristol (€1500) 2005 IAS Benjamin Meaker Visiting Professorship for Richard Watts (Berne), (£500) 2005 Language History from Below - Linguistic Variation in the Germanic Languages