Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
fileadmin/content/abteilungen/integrative-geographie/dokumente/stolz/stolz-lit.pdf
23689/fidgeo-1783 20. STOLZ, C. (2012): Observations on the inclination of clasts in periglacial cover- beds in the Rhenish Massif (Germany). - Zeitschrift für Geomorphologie N.F. 56, Supplement 4: 55-76. h [...] of Quaternary landscape history by floodplain deposits, colluvial sediments and periglacial cover-beds in the low mountain ranges of Rhineland-Palatinate, Hesse and the Saarland (western Germany). Hab [...] Akademie Sankelmark am 4.8.2013. 31. STOLZ, C. (2013): The inclination of clasts in periglacial cover-beds in the Rhenish Massif. - Vechta Symposium and Field Workshop on Soil Dynamics and Paleoecology in
fileadmin/content/abteilungen/kommunikationsstoerungen/dokumente/projekte-veranstaltungen/bilisat-flyer-neu.pdf
erikanistik P rof. D r. C ornelia H am ann P rojektleiterin cornelia.ham ann@ uni-oldenburg.de Lina A bed Ibrahim W issenschaftliche M itarbeiterin lina.abed.ibrahim @ uni-oldenburg.de E uropa-U niversität [...] der E ltern ein. Ü ber U nterstützung w ürden w ir uns sehr freuen. A rabisch (und D eutsch): Lina A bed Ibrahim lina.abed.ibrahim @ uni-oldenburg.de Tel.: 0441-798-4436 M obil: 0176-70343444 Türkisch (und
fileadmin/content/portal/die-universitaet/bilder/hochschulrat/europa-preis/2018-jensen/2018-05-18-flensborg-avis-carsten-jensen-haedras-for-dialog-titel.pdf
truende arbejdsløshed eller konflikter på arbejdspladsen. Hver rådgivning tager en times tid, og man bedes tilmelde sig in- den. tf ARBEJDSLIV Kvinder rådgives i Stabel Tyvstart på avisen allerede fra kl.
fileadmin/content/abteilungen/sonderpaed-psychologie/dokumente/downloads/lesetraining-fuer-jugendliche.pdf
konstruktive Ver- änderungsprozesse in Gang zu setzen. Ziel des Personzentrierten Ansatzes ist es daher, Bed- ingungen zu schaffen, die diese Kraft freiset- zen. Die Aktualisierungstendenz ist es, die letztlich
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.3-pecc-vol.-1.pdf
neun uhr? Teacher: go to bed Class: go to bed Teacher: go to bed ((sleeping gesture)) Class: go to bed ((sleeping gesture)) Teacher: all together [2.3] GS 1 4a 011013 81 766 767 768 769 770 771 772 773 774 [...] Anna: go to bed Teacher: ((holds up card saying ‘go to bed’)) raise your finger please. sandra Sandra: nine o'clock Teacher: no can you read it first? ((points at the card)) Sandra: go to bed Elias: neun [...] (---) one o'clock. Teacher: good okay jakob Jakob: ehm i go bed at nine o'clock. Teacher: ((points at the card ‘go to bed’)) Jakob: i go to bed at yes nine o'clock. Teacher: okay very good. and one more
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/-2.5-pecc-vol.-1.pdf
Teacher: i´m so scared of monsters. Class: i´m so scared of monsters. Teacher: under my bed. Class: under my bed. Teacher: monsters in the attic. Class: monsters in the attic. Teacher: monsters in the [...] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 Group 2: i´m so scared of monsters under my bed. monsters in the attic monsters in the shed. Teacher: now you are group one. ((points at group two [...] are you never scared? Group 1: of course i am. Group 1 & Group 2: i´m so scared of monsters under my bed. monsters in the attic monsters in the shed. Teacher: ((turns off the CD player)) okay we start our
fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/7-outreach/materialculture.pdf.pdf
uni-frankfurt.de before December 15th, 2018. What is funded? The support of the Heraeus foundation covers bed and breakfast (four nights) at the Kerschensteiner Kolleg in Munich, as well as travel expenses up
fileadmin/content/seminare/politik/dokumente/downloads/1989-12-01-epa-sozialk-politik.pdf
unterschiedliche Ten- denzen in der gegenwärtigen Gesellschaft der Bundesrepublik Deutschland in ihrer Bede u- tung für einen Verlust von Sicherheit, z. B. – Veränderungen in Familienstrukturen (u.a. Schwächung
fileadmin/content/abteilungen/personal/dokumente/slp-merkblatt-organisationen-2023.pdf
um. Sie können sich in jedem Falle auf ein großes Engagement durch die TeilnehmerInnen verlassen. Beden- ken Sie aber dennoch, dass es sich hierbei um eine universitäre Lehrveranstaltung handelt und insofern
fileadmin/content/seminare/medienbildung/dokumente/projekte/dig-in/handreichung-inklusiv-digitale-schul-und-unterrichtsentwicklung-wie-gelingt-das.pdf
bewusste Entscheidungen der Menschen in Schule möglich. Diese Menschen sind formal und strukturell be-der Menschen in Schule möglich. Diese Menschen sind formal und strukturell be- dingt Schulleitungen, [...] die nur mit einem großen Vertrauen zu dem Personal aber auch nur, wenn so einen Vertrauenvorschuss be-dem Personal aber auch nur, wenn so einen Vertrauenvorschuss be- kommt. Man macht sich irgendwie auf