Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
fileadmin/content/abteilungen/geographie/internationales/dokumente/studierende-berichten/report-university-ghana.pdf
phone into the venue. Moreover, every student has a defined seat, identified by the respective index number, written on the desk. Furthermore each student has to sign on a paper (internationals must sign [...] of the international students). Both ISH’s are located at the south of the campus and each hostel has four levels with 43 single and 85 double rooms. Furthermore, each ISH provides twelve common washrooms [...] Power Point Presentations even if not one lecture room is equipped with a beamer; but every class has a class representative (“class rep”) and this person must organise a beamer on time. The few lectures
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-5/abstract-2014-feldhaus-tobias.pdf
social change and demographic change. Next to it, the health situation in youth and young adulthood has changed. Chronic, psychological and psychosomatic disorders have become more significant in this age
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Microsoft Word - Titel_Vorwort_Inhalt_100123.doc Berthold H. Hass Rüdiger H. Jung Carlo Simon (Herausgeber) in Kooperation mit Helma M. Bleses Management in regionalen Netzwerken Grundlagen, Anwendung
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/anzeigen-auflagen-spirale.pdf
eingestellt wurden. Inwiefern die Anzeige-Auflagen-Spirale – jenseits von ein- zelnen Unternehmen und Marktphasen – ein verbreitetes Phänomen ist, ist letztlich eine empirische Frage. Aus theo- retischer Sicht
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/hoerbuecher.pdf
Medien Wirtschaft 03/06 RZ:Medien Wirtschaft 03/06 RZ Der Markt für Hörbücher Eine Analyse klassischer und neuer Distributionsformen Thomas Friederichs, B.Sc. Fachbereich Informatik, Universität Koble
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/rezension-medienwirtschaft.pdf
Medien Wirtschaft 02-08 :Medien Wirtschaft 04/06 RZ analytische Kernstück von Wackers Arbeit dar. Aus einer ausführlichen Betrachtung der Programmveranstalter wie auch der Netzbetreiber in ihrem jewei
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
media. Compared with the creation of new content, this approach has the advantage of lower variable costs once the necessary infrastructure has been set up. However, the specific characteristics of new media [...] strategy is thus mainly expansive although the subsidiary also has the function to gain market intelligence. The holtzbrinck networXs has invested in several start-ups that are related to the traditional [...] THE GERMAN PUBLISHING INDUSTRY Berthold H. Hass University of Flensburg ABSTRACT Entrepreneurship has been commonly associated with new businesses that are set up outside existing companies. However, many
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/frieling-virtuelle-gueter-mw.pdf
Millionen Dollar (Siebenhaar 2010: 27). Auch Viacom brachte 100 Millionen Dollar auf, um eine an Altersphasen orientierte Kette virtueller Welten zu entwickeln (Jörissen 2008: 119). Weiteres Wachstum ist
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/bfm-3a978-3-663-10152-9-2f1.pdf
Berthold H. Hass Geschäftsmodelle von Medienunternehmen GABLER EDITION WISSENSCHAFT Markt- und Unternehmensentwicklung Herausgegeben von Professor Dr. Dres. h.c. Arnold Picot, Professor Dr. Dr. h.c. R
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
MedienWirtschaft 1/2011 Praxisforum Prof. Dr. Berthold H. Hass Professur für Allgemeine Betriebswirt schaftslehre, insb. Medienmanagement und Marketing, Universität Flensburg berthold.hass@uni-flensb