Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/englisch/forschung/native-futures/archives-source-codes-beginnings-workshop-june-17-2019
Europa-Universität Flensburg Workshop Documentation Press Release (German) In June 2019, the Flensburg-based research project "Knowing Tomorrow: Twenty-First Century Native North American Archives of Futurity"
/es/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
transdisziplinär angelegt und bezieht seine Inspiration unter anderem aus Forschungsfeldern wie Place-Based Pedagogies, Critical Literacy Pedagogies, Teaching for Social Justice, Urban Education, HipHop– und
/pmsks/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
/ge/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
/sonderpaedagogik/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
/ices/ices-research-school/affiliated-researchers-1
November 2021, she was invited by Emerald Publishing Group, Journal of Higher Education, Skills and Work-Based Learning to be a guest editor on a part-time basis. PhD project: Ethnic Schism as an Inhibitor for
/zebuss/veranstaltungen/abgeschlossene-veranstaltungen/jahrestagung-der-dgfe/keynotes
den Themen Kompetenz, Bildung und existenzielle Bedrohung geschrieben. In seinem Buch "Competence Based Education and Training and the End of Human Learning: the Existential Threat of Competency" (Palgrave
/studium-lehre/studierendenservice/bewerbung-zulassung-und-immatrikulation/bewerbungsverfahren/bewerbung-master/ma-transformationsstudien
Language Testing System): Band Score 6,5 TOEFL (Test of English as a Foreign Language) IBT - lnternet-Based Testing: Mindestpunktzahl 90 Punkte ITP - Institutional Testing Programme: Mindestpunktzahl 600 Punkte
/studium-lehre/lehre/lehrfonds-lehrpreise/ausgezeichnete-lehre
Vogt aus der Germanistik ausgezeichnet. Als beste englischsprachige Lehrveranstaltung wurde Task-based Language Teaching von Jun.-Prof. Dr. Holger Limberg aus der Anglistik ausgezeichnet. Lehrpreise 2014
/qlb/oladsh/forschendes-lernen-in-transnationaler-dimension
addresses the vast majority of non-mobile domestic students to form virtual communities of practice based on each student’s singular being in the world. Our own coping with the sudden reshuffling of inte