Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/studium-lehre/studierendenservice/pruefungen-abschlussarbeiten-und-zeugnisse/po-wechsel
and Social Development through Experiential Education, Outdoor and Adventure Education, and Place-Based Learning 535021000 > 104500201 Emotional and Social Learning through Creative Arts, Play, and Cultural [...] Emotional and Social Learning 535040000 > 104500400 Emotional and Social Learning through Attachment-Based, Person-Centered, and Psychoanalytic Pedagogies 535041000 > 104500401 Modulprüfung 535045000 > 104500405
/food-and-move/tandems-die-bewegen/workshops/workshop-schule-naturvidenskabfestival
vucsyd.dk) besichtigt. Zudem wurde von Frau Prof. Ida Guldager ein Vortrag über das Thema"Inquiry Based Science Educacion" gehalten und an den einzelnen Projekten der Teilnehmer weitergearbeitet und beraten
/pecc/primary-english-language-teaching
of the Common European Framework of Reference of Languages, Learning, Teaching, Assessment (CEFR), based on the model employed for the Council of Europe publications Waystage 1990 (A2), Threshold 1990 (B1)
/iim/internationales/informationen-zum-auslandssemester-1/liste-der-anerkannten-kurse-im-ba-im-und-ma-ims/ma-international-management-studies-bwl/schweiz
Marketing + Kundenfokus 3 + 3 Topics in Marketing 5 115104151 Spezialisierung 4 HeSe 2022/23 Fact-Based Marketing: Business Cases, Tools & Metrics 6 Topics in Marketing 5 115104151 Spezialisierung 4 HeSe
/medienbildung/veranstaltungen
chaften promoviert. In Forschung und Lehre beschäftigt er sich mit Wissenschaftsdidaktik, Design-Based Research und Higher Education in der Informatik. 4.6.24 Annekatrin Bock (Uni Vechta) KI in der schulischen
/lernbereich-globales-lernen/materialien-zum-lernbereich
Rowland, C. (2016): Gender equality and economic empowerment in the Solomon Islands and Fiji: a place-based approach. In: Gender, Place & Culture, OnlineFirst, 1–16. DOI: 10.1080/0966369X.2016.1160036. Mecheril
/ices/journal-cpe/peer-review-process
without further explanation, or the publication is sent to the reviewers for double-blind review. Based on the written recommendation of the reviewers, the editors decide whether the submission should be
/mathematik/forschung/forschungskolloquium
c.t. Denis Sarikaya Paving the cowpath in research within pure mathematics: A medium level model based on text driven variations (joint work wich Karl Heuer) RIG 101 Mathematisches Forschungskolloquium
/chemie/news-aus-dem-institut/archiv/2016
Gestaltung von Laborpraktika für Lehramtsstudierende im Fach Chemie auf dem Poster "Implementing Inquiry-based Learning in Chemistry Teacher Education", welches in Zusammenarbeit mit Hanne Rautenstrauch entstanden
/kunst/forschung
Prof. Dr. Käthe Wenzel Points of view in a divided world: radical theories and practices in lens-based media, 1970–1990 Das Forschungsprojekt befasst sich in einem transnationalen Vergleich mit anti-h