Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/eckert-hartwig-prof-dr
Prof. Dr. Hartwig Eckert Vorlesen Kontakt E-Mail: eckert -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de Research Fields Vocal, non-verbal communication; discourse analysis English
/fakultaet2/institute/sekretariat-fuer-sprache-literatur-und-medien
Teilmodulprüfungsnummer und Lehrperson Veranstaltungsnummer Info über angemeldete Prüfungen PDF + Transcript of records PDF (falls Studiport betreffend) Bitte senden Sie Ihr Anliegen über Ihre offizielle
/germanistik/wer-wir-sind/sekretariat
/pecc/bibliography
The following bibliography presents a selection of articles and books on the Teaching of English to Young Learners (TEYL), both from a global as well as national (German) perspectice. Teaching English
/pecc/transcripts
is currently being finalized. The transcripts will be made available online after the publication. Table 1: Overview of transcripts in the PECC Volume 1 Number Transcript No. of Words [1] GS 1 4a 030913
/pecc/aims
their effects on the interaction constitute research topics that the PECC transcripts can be used for. By and large, the transcripts draw a picture of the current situation of primary school English language [...] language learning as part of compulsory school education in Germany. The PECC is a corpus of lesson transcripts from German primary EFL classrooms, which seeks to fill a gap in the research field of classroom [...] classroom discourse and teacher education at primary school level. This unique collection of classroom transcripts serves two prime functions : first, it can be used to study classroom discourse in primary school
/romanisches-seminar/veroeffentlichungen/aktuelle-veroeffentlichungen
Erinnerungskultur Darstellungen von Nationalsozialismus, Holocaust und Exil in peripheren Literaturen transcript, Bielefeld, Nov. 2020 Hat sich das Gedächtnis des Nationalsozialismus globalisiert? Entstehen an
/romanisches-seminar/veroeffentlichungen/veroeffentlichungen-bis-2018
Alexander Pellnitz (Hg.): Sehnsuchtsstädte. Auf der Suche nach lebenswerten urbanen Räumen. Bielefeld: transcript Verlag 2013. Auf der Suche nach lebenswerten urbanen Räumen: Wie werden Sehnsuchtsstädte medial
/physik/forschung/ausserschulische-bildungsorte
Pädagogik außerschulischer Lernorte: Eine interdisziplinäre Annäherung (pp. 227-244). Bielefeld: transcript. Sturm, S. (2014). Altersabhängige Verhaltensunterschiede beim Experimentieren: Eine videografische
/lernbereich-globales-lernen/materialien-zum-lernbereich
Kulturen". Imaginative Geographien des Eigenen und des Anderen in arabischen Printmedien. Bielefeld: transcript. Kerner, I. (2010): Postkoloniale Theorien zur Einführung. Hamburg. Massey, D. (2006): Space, Time