/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/engstler-manuela-dr
analyzing key documents such as the "Declaration of Independence" or Martin Luther King’s speech "I Have a Dream" as well as decisive moments in American history like the abolition of slavery, the Cold War
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen/dr-thomas-fischer
Vorträge Fischer, Thomas (2018): The Transition to Postgraduate Studies: Do First-Generation Students Have Different Plans? Vortrag auf der 2nd International Conference on Education and Distance Learning vom [...] Fischer, Thomas (2017): The Transition to Postgraduate Studies in Germany: Do First-Generation Students Have Different Intentions? Vortrag auf der 10th annual International Conference of Education, Research
/friesisch/wer-wir-sind/jan-niklas-heinrich-ma
Jan Niklas Heinrich Vorlesen Sprechstunden Kontakt Telefon +49 461 805 2024 E-Mail jan.niklas.heinrich -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de Gebäude Gebäude Riga 7 Raum RI
/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/mitarbeiterinnen-und-mitarbeiter/stoehr-quinka-f
Quinka Stoehr Vorlesen Sprechstunden Kontakt Telefon +49 461 805 2840 Fax +49 461 805 2189 E-Mail quinka-friederike.stoehr -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de Gebäude Ge
/friesisch/wer-wir-sind/prof-dr-nils-langer
Prof. Dr. Nils Langer Vorlesen Sprechstunden Kontakt Institut für Frisistik und Minderheitenforschung Dekan der Fakultät II Telefon +49 461 805 2856 Fax +49 461 805 2189 E-Mail nils.langer -TextEinsch
/powi/wer-wir-sind/wissenschaftliche-mitarbeiterinnen-und-mitarbeiter/anna-christin-goerg
Los Angeles, USA 09/2022 "Patterns of Labor Migration Regimes: Under which conditions do democracies have liberal immigration policies for Low-skilled Occupations?", 7 th Annual Migration Studies Conference
/musik/wer-wir-sind/personen/ehemalige-mitarbeitende/dr-timo-dauth
(musikalischer) Bildung als Kern musikpädagogischer Begriffe des Raums. In: N. Bailer & K. Pecher-Havers (Hrsg.). Entfaltungsräume. Förderung musikalischer Potenziale im Unterricht (S. 167–198). Münster:
/geschichte/personen/personen/dr-sebastien-tremblay
national contexts have examined the world-making possibilities that magazines, travel guides, literature, and erotica have provided queer people. However, previous studies that have focused on journals [...] journals and magazines have often replicated exclusions against queer women and trans* Germans, for whom there often existed fewer commercial offerings and yet who engaged in different forms of publications.
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/machat-sibylle-dr
Editing & Publishing Projekt FrSe 2024 323301k M.Ed. Gem/Gym 3.1 Seminar Literature: “Make sure we have trees!” – texts about humans, activism, and trees Hauptseminar FrSe 2024 354202k KSM Projekt: Mus
/geschichte/personen/personen/prof-dr-robert-bohn-pens
Prof. Dr. Robert Bohn (pens.) Vorlesen Kontakt E-Mail bohn -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ frzph.de frzph - Forschungsstelle für regionale Zeitgeschichte und Public History (ehemals