/eum/wer-wir-sind/team/professorinnen/juniorprof-dr-frauke-wiese
wellbeing with low energy and material demand". Joule 8, 1–6. https://doi.org/10.1016/j.joule.2023.12.014 Lage, J./ Thema, J./ Zell-Ziegler, C./ Best, B./ Cordroch, L./ Wiese, F. (2023) Citizens call for [...] sustainable urban energy systems based on energy system modeling". Energy, Sustainability and Society 12, 3. https://doi.org/10.1186/s13705-021-00323-3 Wiese, F. / Thema, J./ Cordoch, L. (2022): " Strategies [...] Strategies and lessons learned. Energy Strategy Reviews 19, 63-71. https://doi.org/10.1016/j.esr.2017.12.002 Müller, B./ Weibezahn, J./ Wiese, F. (2018): Energy Modelling - A Quest for a More Open and Transparent
/friesisch/wer-wir-sind/prof-dr-nils-langer
, Minderheitenforschung und Minderheitenpädagogik Sprechstunden Di, 12:00 - 13:00 oder nach Vereinbarung (Frisistik) Mi, 11:00 - 12:00 Uhr (Dekan) Veranstaltungen Nummer Titel Typ Semester 352212k Linguistik: [...] (LAS), Kiel (CAU) und Flensburg (EUF) Sprachenpolitik in Schleswig-Holstein im 19. Jahrhundert 2011-12 Institute for Advanced Studies (UoB), support to run two workshops, £1600, PI Language, Region and [...] University of Bath 2009-13 BA in Language and Linguistics, University of the West of England 2008-12 BA in German, Queen Mary, University of London. 2005-09 BA in German, University of Newcastle upon
- Diese Seite in anderen Bereichen
-
/powi/wer-wir-sind/professor/professor/prof-dr-christof-roos-professor-fuer-european-and-global-governance
Eastern Europe, ECPR, Standing Group on the European Union, 10th SGEU Conference, Virtual Event 10-12 June 2021 Presentation, Bureaucratic Migration Politics in West Africa: EU Donor Influence as an O [...] Borders in the Liberal Polity? Global. Kring voor Internationale betrekkingen, Vol.20, No.1, p. 10-12 Roos, Christof. 2014. Book Review: Crisis and Migration. Implications of the Eurozone Crisis for P
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen-2/wischmann-anke-prof-dr
Colonial Contexts in Worlds of Bildung. In: History of Education Researcher, Vol. 109, (2) 2022. p. 12-26. Wischmann, Anke (2018): Wessen (kulturelle) Bildung zählt? Eine rassismuskritische Analyse des [...] Editorial. Jahrbuch für Pädagogik 2017 "Pädagogik in Zeiten von Krieg und Terror". Peter Lang: Berlin. S. 9-12. Wischmann, Anke (2018): "Ich möchte nur ein Gesicht haben." Tauben fliegen auf gelesen als bildun
/soziologie/wer-wir-sind/das-team/soeren-carlson
Sociology, Trinity College Dublin 09.2017 Promotion in Soziologie, Humboldt-Universität zu Berlin 09.2010 – 12.2010 Visiting Research Fellow am Sussex Centre for Migration Research, University of Sussex 10.2007
- Diese Seite in anderen Bereichen
-