/sport/kollegium/dr-nele-schlapkohl
Schlapkohl, N. & Johannsen, U. (2021). Individuelle Förderung durch Peer-to-Peer-Learning – Best Practice und Umsetzungshilfen. In Raabe Klasse Schule (Hrsg.) Förderin in der Praxis und Intervention.
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen/prof-dr-juergen-budde
Disciplining in Classrooms as Practices of Discrimination? Vortrag auf der ECER. Hamburg Budde, Jürgen; Blasse, Nina; Rißler, Georg (2019): Who is who in the inclusive school: Practice[s] of cooperation in inclusive [...] wissenschaftlicher Qualitätssicherung Budde, Jürgen; Rieske, Thomas Viola (i.E.): Transforming Practices of Masculinity – a model based on qualitative research on boys’ education. In: Boyhood Studies Budde [...] Budde, Jürgen; Rißler, Georg; Schatzki, Theodor R. (2023): Inclusion, Exclusion, and the Spaces of Practices. In: Rißler, Georg; Buchner, Tobias & Köpfer, Andreas (Hg.): Space Studies in Inclusive Education
/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/professorinnen-und-professoren/patrut-iulia-karin-prof-dr
the Nineteenth-Century Novella." Vortrag im Rahmen der Tagung "The Dignity ft he Poor: Concepts, Practices, Representations", veranstaltet vom Deutschen Historischen Institut in London in Kooperation mit
/soziologie/wer-wir-sind/das-team/gastprofessuren/klarissa-lueg
Klarissa. In: The SAGE Encyclopedia of Political Behavior. (In Press) Integrated reporting with CSR practices: A pragmatic constructivist case study in a Danish cultural setting. / Lueg, Klarissa; Lueg, Rainer;
/gesundheitspsychologie-und-gesundheitsbildung/wer-wir-sind/ehemalige-mitarbeiter/toni-faltermaier
August 26-30, 2014. Faltermaier, T. (2014). Salutogenesis and resilience in theory, research, and practice: An introduction. Presentation at the 28th European Health Psychology Society (EHPS), Innsbruck