/sl/wer-wir-sind/das-team/yrsa-duborg
B (Primarstufe) - Gruppen 1 und 2 - extern Seminar/Übung FrSe 2024 152025k BA-L 04 - TM 1 - Best practice: Unterricht, Lernen und Verhalten, Denken und Metakognition, Lernen und Motivation Seminar FrSe
/friesisch/wer-wir-sind/prof-dr-nils-langer
eingereicht. mit Samantha M. Litty: Historical Perspectives on Language Ideology, Policy, and Practices: Evidence from Minoritized Languages. Oxford: Lang. ca. 200 pp. 2017. Regionale Mehrsprachigkeit
/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/professorinnen-und-professoren/patrut-iulia-karin-prof-dr
the Nineteenth-Century Novella." Vortrag im Rahmen der Tagung "The Dignity ft he Poor: Concepts, Practices, Representations", veranstaltet vom Deutschen Historischen Institut in London in Kooperation mit
/soziologie/wer-wir-sind/das-team/gastprofessuren/klarissa-lueg
Klarissa. In: The SAGE Encyclopedia of Political Behavior. (In Press) Integrated reporting with CSR practices: A pragmatic constructivist case study in a Danish cultural setting. / Lueg, Klarissa; Lueg, Rainer;
/gesundheitspsychologie-und-gesundheitsbildung/wer-wir-sind/ehemalige-mitarbeiter/toni-faltermaier
August 26-30, 2014. Faltermaier, T. (2014). Salutogenesis and resilience in theory, research, and practice: An introduction. Presentation at the 28th European Health Psychology Society (EHPS), Innsbruck