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s wurde in Vorbereitung der empirischen Untersuchung in Zusammenarbeit mit dem deutschen Markt-, Media- und Meinungsforschungsinstitut TNS Emnid eine Stichprobenziehung, sowohl auf Unternehmens- als auch [...] Syddansk Universitet, Grundtvigs Alle 150, 6400 Sønderborg 1 Generelle virksomhedsoplysninger Første del består af nedenstående spørgsmål omkring Deres virksomhed. Vi beder Dem venligst skrive med blokbogstaver
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we argue that the monthly pattern of remaining and becoming concerned in 2002 is traceable back to media reports on price increases. For these reasons, future EMU member states should prepare their populations [...] euro increased. Attitude changes might therefore result in part from persuasive arguments in the media. Bem (1972) attributes changes in attitudes to a process of self-perception whereby people infer their [...] Seite 13 The third factor describing level of knowledge is Internet usage.10 Individuals using modern media are less concerned about the new currency than people not using the Internet. To provide an example
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students an Master of Business Administration. The other study programs („Latin American Studies“, „Media Studies“, „Gender Studies“, „English Linguistics“, „Ethics“, „Logistics“, „Economics“ and „Intercultural [...] answers) in a private enterprise and 22 percent (8 answers) in a regional administration. The mass media and other professions were named by 5 (2 answers) and 16 percent (6 answers) respectively. Fig. 10:
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die universitäre Bildung. Techn. Ber., e-teaching.org. The New Media Consortium (2006). The 2006 horizon report. Techn. Ber., The New Media Consortium and EDUCAUSE Learning Initiative, Stanford, Cali- fornia [...] an increasingly popular trend that is already impacting campuses and museum audiences." (The New Media Consortium, 2006, p. 11). So far, only little research has been conducted into usage behaviour and [...] flexible learning. Dubridge (1984) also pointed out the advantages of audio recordings over print media:"As compared with a written text, the spoken word can influence both cognition (adding clarity and
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Zusammenfassung_Masterarbeit_InkenPaulsen Zusammenfassung Der Einfluss des Führungsverhaltens auf die Gesundheit der Mitarbeiter gewinnt in letzter Zeit sowohl in der Praxis als auch in der Forschung
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Besides, the results show clearly that multiplier, life- oriented actions and the internet are adequate media to provide education and support for families. Moreover it has to be emphasized, that the role model
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(Microsoft Word - Alternativl\366sungen f\374r die Krise der Eurozone_DiscussionPaper) Krise der Eurozone – Was tun? Gerd Grözinger Discussion Paper Nr. 22, ISSN 1618-0798 | Internationales Institut f
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Picard, R. G. (1989): Media Economics: Concepts and Issues, Newbury Park 1989. Picard, R. G. (2004): The Economics of the Daily Newspaper Industry. In: Alexander, A. et al. (Hrsg.): Media Economics: Theory [...] darüber hinaus jedoch keine Beschreibung einer Spirale. Literaturverzeichnis Albarran, A. B. (2002): Media Economics: Understanding Markets, Indus- tries and Concepts, 2. Aufl., Ames 2002. Beck, H. (2005): [...] (2000): Readers’ Attitudes Towards Press Advertising: Are They Ad-Lovers or Ad-Averse? In: Journal of Media Economics, 13. Jg. (2000), Heft 4, S. 249-259. Stahmer, F. (1995): Ökonomie des Presseverlags, München
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populär: Hörbuch: Definition, Marktentwicklung und Marketingstrategien. In: Media Perspektiven 5/2003, S. 231-237. Focus MediaLine (2004): Communications Networks 8.0: Der Markt der Bücher: Verlage, Buchhandel [...] stark entwickelt und bildet im stagnierenden Gesamtmarkt für Bücher ein wach- sendes Segment. Laut Media Control erzielten die rund 560 Verlage in Deutschland 2004 einen Gesamtumsatz von ca. 60 Millionen [...] Bildungsschichten sowie Frauen sogar noch stärker überrepräsentiert als im klassischen Buchmarkt (Focus MediaLine 2004: 9). Insofern ist es der Verlagsbranche bislang erst teilweise gelungen, völlig neue Segmente
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stringenten Marktaufschlüsselung, wel- che dieses Buch so lesenswert macht. Anette Schauss, Hamburg Media School 48 Literatur MedienWirtschaft 2/2008 Web 2.0: Neue Perspektiven für Marketing und Medien Berthold
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