fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/08-discussion-paper-iim-dannenberg.pdf
s wurde in Vorbereitung der empirischen Untersuchung in Zusammenarbeit mit dem deutschen Markt-, Media- und Meinungsforschungsinstitut TNS Emnid eine Stichprobenziehung, sowohl auf Unternehmens- als auch [...] Syddansk Universitet, Grundtvigs Alle 150, 6400 Sønderborg 1 Generelle virksomhedsoplysninger Første del består af nedenstående spørgsmål omkring Deres virksomhed. Vi beder Dem venligst skrive med blokbogstaver
fileadmin/content/institute/technik/bilder/grafiken/forschungsbericht/natta-daenische-version.pdf
opstå- ende tekniske og biologiske affald indeholder et flertal af materialer, der ikke udelukkende består af materialemæssig og energimæssig genanvendelige materialer, men derimod også af ikke genanvendelige [...] data fordelt virtuelt i bekendskabs- og vennekredsen for forskerteamet, såvel som i regionale social-media grupper. Perioden for indsamlingen startede den 18.05.2020 og sluttede den 19.07.2020. Forskerteamet
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-7/zusammenfassung-und-abstract-alexandra-heymann.pdf
direct relation of media abuse to mental disorders like depression and anxiety. Additionally, inappropriate coping strategies are related to the phenomenon of excessive media use and media addiction. Objectives [...] Background. Beside the periodic review of adolescents’ media use, analyzed via several surveys such as JIM and KIM-study, ascertaining a constant growth of media use, young people constitute the highest percentage [...] safety factors concerning media use become the focus of attention. Studies show the special role of personal and social factors concerning the development or prevention of media abuse. Especially, health
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/ices-jahresbericht-2021-22-03-14.pdf
the role of social media in creating, disseminating and shaping conflict, this project analyses the dynamics of value contestation and political mobilization in European social media during the COVID-19 [...] from the trend towards digital mobilization, opting for an in- person, urban format; all used social media platforms to spread their message and mobilize broader constituencies, mainly by appealing to underlying [...] Using an innovative visual analysis approach, we carry out an in-depth study of a single social media platform (Instagram) for six countries across time, expecting the study to obtain new insights and
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/downloads/menschorgfs22.pdf
24.06.2022 evasys-Auswertung Seite 1 Europa-Universität Flensburg Europa-Universität Flensburg, Auf dem Campus 1, Postfach 187, 24943 Flensburg Tabea Scheel Auswertungsbericht LVE für Mensch und Organ
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/downloads/hswfs22.pdf
24.06.2022 evasys-Auswertung Seite 1 Europa-Universität Flensburg Europa-Universität Flensburg, Auf dem Campus 1, Postfach 187, 24943 Flensburg Tabea Scheel Auswertungsbericht LVE für Health and Stres
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/downloads/menschorguebfs22.pdf
24.06.2022 evasys-Auswertung Seite 1 Europa-Universität Flensburg Europa-Universität Flensburg, Auf dem Campus 1, Postfach 187, 24943 Flensburg Lydia Bendixen Auswertungsbericht LVE für Mensch und Org
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/teamfotos/lehrportfolio-kathrin-wild.pdf
rspektiven. In: Forum Sprache 1, 2009, 6-22. Online verfügbar unter: http://www.hueber.de/sixcms/media.php/36/forumsprache_01_2009_978-3-19-006100- 6.pdf Krumm, Hans-Jürgen (2014): Weshalb Deutsch? Sp [...] language in India. In: Forum Sprache 1, 2009, 6-22. Online verfügbar unter: http://www.hueber.de/sixcms/media.php/36/forumsprache_01_2009_978-3-19-006100-6.pdf 25.11. Mehrsprachigkeit in der Grundschule Triangulation
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/ergv.pdf
Liebe Studierende, dieser Fragebogen unterstützt insbesondere Ihre Sebstreflexion in Bezug auf Ihren Kompetenzzuwachs. Ihre Dozierenden können außerdem Rückschlüsse für die Weiterentwicklung der Lehre
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/ergs.pdf