fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/yb-2014-eem-ppre.pdf
Assessment of the potential of Bagasse for Cogeneration and for power supply enhancement in West Kenya Michelle Paula Akute 33 Design of Stand-Alone and Grid Connected Hybrid Standardized Solar Power Systems [...] for sustainable development at the University of Flensburg Wulf Boie 135 iii Contributing authors Michelle Akute holds a Bachelor of Science degree in Electrical and Electronic Engineering from the University [...] advantages of distributed generation from renewable energy sources if these are significantly increased. Michelle Paula Akute graduated from EEM in 2014 and describes aspects of her Master thesis in a paper on
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/po-studiengaenge/master-of-education/berufsschulen-gew.-techn/2023/modulkataloge/mk-fpo2023-englisch-gtw.pdf
510232200 Ü 2 60 601. 510232100 Ü 2 Pfl.Grammar (HeSe) Lehr-/Lernformen Modul- verantwortliche/r Dr. Michelle Smith 40 30 Pflicht-/ Wahlpflicht Teilnahme- voraussetzung keine Verwendbarkeit des Moduls B.A. Bi [...] Sprachkompetenz zu reflektieren und zu optimieren. Lehr-/Lernformen Modul- verantwortliche/r Dr. Michelle Smith PStO M.Ed. Vocational Education GTW 2023 Englisch (FPO ENG-GTW 2023) Sprachpraxis II - Vertiefung
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/po-studiengaenge/bachelor-of-arts/bildungswissenschaften/2023/modulkataloge-hese/mk-babw-fpo2023-eng.pdf
beiten schriftlicher Übungsaufgaben, Quizzes, Kleingruppenarbeit. Modulverantwortliche/r: Dr. Michelle Smith / Prof. Dr. Holger Limberg Teilnahmevoraussetzung: Modul 1 (101400100) Verwendbarkeit des Moduls: [...] Verfassen und Überarbeiten verschiedener Textsorten, Kleingruppenarbeit Modulverantwortliche/r: Dr. Michelle Smith Teilnahmevoraussetzung: Modul 1 (101400100) und Modul 2 (101400200) Verwendbarkeit des Moduls:
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/po-studiengaenge/bachelor-of-arts/bildungswissenschaften/2023/modulkataloge-frse/mk-babw-fpo2023-eng.pdf