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Microsoft Word - Abstract_2010_Uta Kettelsen.doc Universität Flensburg __________________________________________________________ Master- Arbeit im Studiengang „Master Prävention und Gesundheitsförder
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resource for the psychological development of young people. Despite the use of the transactional stress model of Lazarus in competitive sports there are not enough, multimodal programs for stress prevention to
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34 Türkei-Aufenthalt für Studierende und Lehrende der EUF Zum dritten und letzten Mal ist eine Gruppe mit fünf Stu- dierenden und zwei Lehrenden der Europa-Universität Flensburg im August 2014 zur zwe
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search of a viable business model. The case of the Rhein-Zeitung thus has similarities to those reported by Mings and White (2000: 84) in their overview of online news business models. However, with the invention [...] Firms: Two Models of Strategic Momentum. Strategic Management Journal 3 (1), 1-25. Mings, Susan M. & Whiter, Peter B. (2000). Profiting from Online News: The Search for Viable Business Models. In: Kahin [...] resulting entrepreneurial opportunities, it is useful to review the nature of media products and business models since these characteristics provide the basis for the expansion into new media.1 A specific feature
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MW Sonderheft 2007.qxp 70 Abhandlungen MedienWirtschaft Sonderheft 2007 Das Konzept der Anzeigen-Auflagen-Spirale gehört zum Standard der deutschsprachigen medienökonomischen Li- teratur. Dabei wird p
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Bedeutung der subjektiven Bewertung durch die Akteure: „[...] a good model in game theory has to be realistic in the sense that it provides a model for the perception of real life social phenomena. It should
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lle-gueter-geld-fuer-nichts, 10.07.2010. Lehdonvirta, V. (2009): Virtual item sales as a revenue model: Identifying attributes that drive purchase decisions. In: Electronic Commerce Research 9, S. 97-113
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von Werbe schaltungen hat. Das in der Werbewirkungsforschung eta blierte Elaboration Likelihood Model von Petty und Cacioppo (1986) unterscheidet bei der Verarbeitung persuasiver Mittei lungen zwischen [...] mitteln in einem thematisch passenden Umfeld zum Ziel. Im Einklang mit dem Elaboration Likelihood Model zeigen Sham dasani et al. (2001: 7), dass insbesondere bei HighInvolve mentProdukten das thematische [...] & Verkaufen 40/2010, S. 6465. Petty, R. E. / Cacioppo, J. T. (1986): The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. In: Advances in Experimental Social Psychology 19, S. 123 205. Soltani, A. / Canty
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FLECC-Flyer-2010-2 Olaf Jäkel The Flensburg English Classroom Corpus (FLECC) Sammlung authentischer Unterrichtsgesprä- che aus dem aktuellen Englischunterricht auf verschiedenen Stufen an Grund-, Haup
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Englischlehrerinnen und -leh- rern. Hier lässt sich die deskriptive Leistungsfähigkeit theoretischer Model- le aus linguistischer Pragmatik, Sprechakttheorie sowie Konversations- und Diskursanalyse am aut [...] (McCarthy 1997: 118-130; McCarthy, Matthiesen & Slade 2002) • Teacher elicit and IRF in TEFL: Outdated models? (Sinclair & Coulthard 1992; 1975; Coulthard & Brazil 1992) • Questions in TEFL: Different kinds [...] Müller-Hartmann & Schocker-von Ditfurth 2004) • The special demands on the teacher as linguistic role model in Primary School English, as mirrored in authentic discourse data from the FLECC (Schmid-Schönbein