fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/promotion/rig-doing-a-phd-barrierefrei.pdf
and offer doctoral students employment contracts and support on their path to a doctorate. This model closely combines professional experience with application-oriented research. The subject of your thesis
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/digin-bilder/poster/alle-tp-poster-projektvorstellung-edtech-metavorhaben.pdf
Folie 1 Verbundpartner des Metavorhabens Digitalisierung und Inklusion – Grundsatzfragen und Gelingensbedingungen einer inklusiven digitalen Schul- und Unterrichtsentwicklung (Dig*In) Metavorhaben Dig
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/u-flensburg-evaluation-gk-08-13-final.pdf
U_Flensburg_Evaluation_GK_08_13_final UNIVERSITÄT FLENSBURG Evaluation des Gleichstellungskonzepts 2008-2013 und Fortschreibung 2014-2018 zur Antragstellung im Rahmen des Professorinnen-Programms II d
fileadmin/content/intranet/gesunde-uni/carsharing/carsharing-in-flensburg.pdf
A - Allgemeine Informationen zum Carsharing In den meisten Fällen stellt die Bahn oder der sonstige öffentliche Verkehr die für den Klimaschutz sinnvollste Mobilitätsform dar. Allerdings kommt es insb
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
integrated, often one-site comprehensive schools; others opted for experimenting with a cooperative model (i.e. tiered schooling arrangements with close cooperation between the tiers; as one-site or split-site [...] äne), b) to provide expert support in the overall pro- cess of creating applicable instructional models (or teaching units) for a broad range of school subjects, c) to systematically monitor, discuss, [...] Culture, and d) to help explore and evaluate the implementation of a wide range of differentia- tion models and strategies (e.g. banding, streaming or tracking, and setting).6 Since substantial experience
fileadmin/content/institute/chemie/dokumente/publikationslisten/publikationen-rosenberg.pdf
Publikationsverzeichnis Dominique Rosenberg Bücher: Rosenberg, D. (2018): Redox-Flow-Batteries zur Energiespeicherung im Chemieunterricht, SVH, Beau Bassin ODER Rosenberg, D. (2017): Redox-Flow-Batter
fileadmin/content/institute/chemie/dokumente/publikationslisten/konferenzbeitraege-rosenberg.pdf
Konferenzbeiträge Dominique Rosenberg Vorträge und Poster Rosenberg, D. (2022): Auf der Suche einer Superbatterie – Metall-Sauerstoff-Batterien als Alternativen?, Experimentalvortrag auf der 68. Breme
fileadmin/content/institute/chemie/dokumente/publikationslisten/publikationsverzeichnis-maike-busker.pdf
Prof. Dr. M. Busker Stand Januar 2022 Publikationsverzeichnis Prof. Dr. Maike Busker (Stand Januar 2022) Herausgeberschaften: 1 Winkel, J.; Busker, M.; Schüler, L.; Limberg, H.; Jäkel, O. (2020) (Hrsg
fileadmin/content/abteilungen/inklusion/dokumente/downloads/richtlinien-wiss-arbeiten-bearbeitung-2020-1.0.pdf
RICHTLINIEN ZUM WISSENSCHAFTLICHEN ARBEITEN Institut für Sonderpädagogik Abteilung Inklusion und pädagogische Entwicklungsförderung - Fassung Herbstsemester 2020 - 1 Inhaltsbezogene Richtlinien ......
fileadmin/content/projekte/pecc/bilder/pecc/limberg-2019-the-primary-english-classroom-corpus-.pdf
statistical figures that the PECC reveals, but they emphasize the role of the teacher as a language model and communication partner for the pupils (cf. Klippel 2003: 56f.). The PECC is a specialized corpus [...] language use carefully to the level of their learners and to be a good and authentic language role model; at the same time they have to teach English in a playful and communicative way to make the foreign [...] showing what actually happens in a primary school EFL classroom. It does not exhibit best practices or model interactions, but it reproduces the diversity of current teaching practices with all their strengths