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the German Asian Alumni Network on Energy and Sustainability GANES with effect from 9/10/09 2. GANES is a network of alumni who wish to contribute towards the adaptation to and mitigation of climate change
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Microsoft Word - Call_for_Papers_endversion.docx Jürgen Budde Professur für die Theorie der Bildung des Lehrens und Lernens Besucheranschrift Auf dem Campus 1a Gebäude EB | Raum 103 24943 Flensburg Te
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re-evaluation of the game’s material outcomes. Such moral preferences are evolutionarily stable if there is sufficiently reliable information about the other player’s predisposition. We combine the framework [...] co- operation might be difficult to achieve when the players are risk averse. Our main contribution is a prisoner’s dilemma experiment in which the willing- ness to donate to charity and the investment [...] in game theory has to be realistic in the sense that it provides a model for the perception of real life social phenomena. It should incorporate a description of the relevant factors, as perceived by the
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v Vorwort der Herausgeber Unser Buch „Web 2.0: Neue Perspektiven für Marketing und Medien“ hat nach seinem Erscheinen im Jahre 2008 eine große und positive Resonanz erfahren. Da das Thema Web 2.0 zwei
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MedienWirtschaft 1/2011 Praxisforum Prof. Dr. Berthold H. Hass Professur für Allgemeine Betriebswirt schaftslehre, insb. Medienmanagement und Marketing, Universität Flensburg berthold.hass@uni-flensb
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Berthold H. Hass Geschäftsmodelle von Medienunternehmen GABLER EDITION WISSENSCHAFT Markt- und Unternehmensentwicklung Herausgegeben von Professor Dr. Dres. h.c. Arnold Picot, Professor Dr. Dr. h.c. R
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Second Life, www. facebook.com. Funktionale Gegenstände Dekorative Gegenstände Geschenksymbole 16 MedienWirtschaft 2/2011 Mit der Entstehung von thematisch offenen virtuellen Wel- ten – auch „Life-Sims“ [...] dieser Gattung sind das jugendnahe Angebot „Habbo Hotel“ (2001) und „Second Life“ (2003). Eine Besonderheit von „Second Life“ ist der freie ökonomische Austausch. Teilnehmer kön- nen Güter wie z. B. virtuelle [...] dritter Typ sind virtuelle Welten mit freien Wirtschaftssys- temen wie z. B. „Second Life“. Das Besondere an „Second Life“ ist der radikale Plattform-Ansatz, bei dem der Betreiber lediglich eine leere Umgebung
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without bottles. An interesting aspect of this metaphor is that it focuses on changing media rather than changing content: the wine is the same—it is only sold differently! This fits well with the observation [...] Rhein-Zeitung is a German regional newspaper in the northern part of the Land Rhenanie-Palatinate. Founded after the Second World War, it is located in Koblenz upon the Rhine. The Rhein-Zeitung is the major [...] close relation to and within existing companies. That is especially true in markets that are subject to considerable barriers to entry. A case in point is the media industry where economies of scale and scope
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Medien Wirtschaft 02-08 :Medien Wirtschaft 04/06 RZ analytische Kernstück von Wackers Arbeit dar. Aus einer ausführlichen Betrachtung der Programmveranstalter wie auch der Netzbetreiber in ihrem jewei
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in der Regel deutlich von- einander unterscheiden, getreu dem Diktum von Cyril Connolly „Literature is the art of writing something that will be read twice; journalism what will be grasped at once“ (zitiert