fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
documents. We agreed that making this historical collection of classroom data available to the international research community in a computer-readable format, publishing it as downloadable open access material [...] Ger- man education catastrophe (1964) and the fear that Germany’s economic competitiveness and international reputation would be at risk if existing talent reserves (Begabungsreserven) (including girls, [...] Since all of these (raw) meta-data are in German, English translations are provided for the international research community. 15. However, most pauses occurring during the audiotaped lessons are actually
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14 MedienWirtschaft 2/2011 Jens Frieling, M.A. Universität Flensburg Internationales Institut für Management Professur für Allg. Betriebswirtschafts- lehre, insbes. Medienmanagement und Marketing E-Mail:
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
L. (2007): A Semantic Approach to Contextual Advertising. In: Proceedings of the 30th Annual International ACM SIGIR Conference on Research and Development in Information Retrieval, S. 559566. BVDW (Hrsg [...] Canny, J. F. (2009a): LargeScale Behavioral Targeting. In: Proceedings of the 15th ACM SIGKDD International Conference on Knowledge Discovery and Data Mining, S. 209218. Chen, Y. / Kapralov, M. / Pavlov [...] (2009): How much can Behavioral Targeting Help Online Advertising? In: Proceedings of the 18th International Conference on World Wide Web, S. 261270. Anmerkungen 1 URL: http://www.google.com/ads/preferences/
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
Industry. International Journal on Media Management 3 (1), 26- 32. Dimpfel, Marcus, Habann, Frank & Algesheimer, René (2002). Real Options Theory, Flexibility and the Media Industry. International Journal [...] In: Picard, Robert G. (Ed.): Strategic Responses to Media Market Changes. Jönköping: Jönköping International Business School, URL: http://www.ihh.hj.se/mmt/documents/ StrategicResponsesBook.pdf, 105-119 [...] (2004). Developing E-Business Models in Practice: The Case of the Regional Online Newspaper. International Journal of Information Technology and Management 3 (2/3/4), 157-172. Hass—Intrapreneurship and
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/anzeigen-auflagen-spirale.pdf
arbeitet die Bedin- gungen für deren Gültigkeit heraus. Zuletzt wird als Alter- native die in der internationalen Literatur verbreitete werb- liche Anzeigen-Auflagen-Spirale diskutiert, bei der der Rückkopp [...] Medienökonomik Zusammen- hänge zwischen Anzeigenaufkommen und Auflage diskutiert und später von der internationalen Literatur aufgegriffen (z. B. Albarran 2002: 150, Picard 2004: 111 oder Gabszewicz/ Garella/Sonnac
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/hoerbuecher.pdf
Verlage reduzieren ihr Risiko außerdem Abb. 4: Bestseller des Jahres 2004 Quelle: Media Control GfK International, zitiert nach Markgraf 2005a: 18 Abb. 5: Bestseller des Jahres 2005 Quelle: eBuch, zitiert nach