/ksm/unsere-absolventinnen/carina-gruenewald
Buchhaltung sind ein großer Teil, doch manches delegiere ich auch an meine Mitarbeiter*innen. Bei Social Media sind wir ebenfalls vertreten und die Konten bei Facebook und Instagram und der Blog müssen
/physik/oou/call-for-papers
and of practices in laboratories appears to be crucial. Moreover, with respect to the political and social function that was ascribed to science, the role and purpose of objects in school science education
/psychologie/veranstaltungen/conference-2017/call-for-paper
data be adequately analysed by qualitative research approaches? We cordially invite researchers from social, cultural and childhood studies to share their ideas, perspectives and research results in order
/medienbildung/wer-wir-sind/das-team/das-team-des-seminars-fuer-medienbildung/thuer-jan-hinnerk/cv-publikationen-etc
als J.H. Freytag) Ferdinand Tönnies. Zu Gast bei Social Theory Podcast. Hosted by Christopher H. Till. https://thisisnotasociology.blog/2020/10/23/social-theory-podcast-episode-4-ferdinand-tonnies/ 2020
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/poppenhagen-nicole/cv
Beijing, China. March 2013. Mentee, Christine de Pizan Program (Mentoring in the Humanities and the Social Sciences), Johannes Gutenberg University, Mainz, Germany. 2013. COMENIUS Assistantship Grant of the
/eucs/de/programmaufbau/by-fields
Anforderungen in einem der vier Zweige von Doing Europe: Forschung, Kunst und Szenografie, Journalismus, (Social) Entrepreneurship. Sie sind in der Lage, ihre Projekte mit Studierenden zu diskutieren, die DE 1 [...] d Project: Journalism Übung (2 SWS) max. Gruppengröße: 10 680104400: Instruction-based Project: (Social) Entrepreneurship Übung (2 SWS) max. Gruppengröße: 10 680104500 : Modulprüfung Projekt (Umfang nach [...] Präsenzzeit 60 h Dauer 1 Semester Selbststudium 240 h Sub Modules: 680105100: Comparative Analysis in Social Sciences Seminar (2 SWS) max. Gruppengröße: 40 680105200: Philosophy of science, hermeneutics and
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/witen-michelle-jr-prof-dr/centre-for-irish-studies/bloomsday
novel is the story of Leopold Bloom, his daily life and tribulations, the quotidian reality of jobs, social awkwardness, flawed nationalism, relationships, and different aspects of personal loss. Widely hailed
/studium-lehre/studierendenservice/bewerbung-zulassung-und-immatrikulation/bewerbungsverfahren/bewerbungsmerkblaetter
848 KB (PDF) B.A. International Management - BWL 03.12.2021 572 KB (PDF) B.A. Sozialwissenschaften: Social and Political Change 16.05.2022 226 KB (PDF) B.A. Transkulturelle Europastudien: Sprachen, Kulturen
/biat/forschung/forschungsprojekte/berufspaedagogik
01.2012 - 31.12.2013 Verantwortlich: Marco Hjelm-Madsen Projekt öffnen Comprehensive Program for Social and Vocational Integration of Young Workers (Abgeschlossen) CoProIntegration Die Innovation des Projekts
/es/studium-lehre/bachelor-of-arts-ba-sonderpaedagogik
anderem aus Forschungsfeldern wie Place-Based Pedagogies, Critical Literacy Pedagogies, Teaching for Social Justice, Urban Education, HipHop– und Rap-Pedagogies, Gender– und Queer Studies sowie Kulturethnographie