https://www.europeanstudies.info/de/fifteen/veranstaltungen/european-borders
share experiences not only in the context of various academic panels but also during the wide-ranging social activities. As a part of these activities, all of the participants were taken on a sunny ferry ride
/studieren/transformation-studieren
Transformation studieren an der Europa-Universität Flensburg Vorlesen B.A. Sozialwissenschaften: Social and Political Change - sozialen Wandel studieren Wie wir leben, lieben, arbeiten, woran wir glauben [...] Politikwissenschaften. Sie steht im Mittelpunkt des neuen Bachelorstudiengangs Sozialwissenschaften: Social and Political Change . M.A. Transformationsstudien - Gestalte nachhaltige Transformationsprozesse [...] erhältst Du alle weiteren Informationen zu den einzelnen Studiengängen: B.A. Sozialwissenschaften: Social and Political Change Hier klicken Hier klicken M.A. Transformationsstudien Hier klicken Hier klicken
/eem/de/alumni/webinars
(11.11.2022) (Password: MuwpgDp3) FRED 6: The Anthropocene and the construction of resilience in Social-Ecological Systems (16.12.2022) (Password:dE73rmHy) FRED 7: Energy Efficiency (24.11.2023) (Password:
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Abgeschlossene Forschungsprojekte Vorlesen 1 (current) 2 nächste Folgeprojekt Legislative und Exekutive in SH nach 1945 (Abgeschlossen) Auf Basis der Ergebnisse der ersten Landtagsstudie (Danker/Lehma
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/witen-michelle-jr-prof-dr/centre-for-irish-studies
sh-European relations, and the Irish diaspora, primarily in the fields of the humanities and the social sciences. We offer a rich programme of academic and cultural activities, including summer schools
/chancengleichheit/internationaler-frauentag
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/ices/termine/abgeschlossene-veranstaltungen/ices-information-events/information-event-funding-opportunities-for-hosting-scholars-at-risk
and ZeBUSS invite all interested EUF members as well as scholars at risk from the humanities and social sciences to an information session. Date: Wednesday, 06.12.2023, 12-13 h Location: EUF, ZeBUSS RIGA
/international/sprachen/zentrum-fuer-sprachen/ivsc-courses
Assessment: Task A: The design, production and launching of a video of three minutes duration on social media, to raise awareness and engage peers in the wider community in relation to the challenge, [...] Assessment: Task A: The design, production and launching of a video of three minutes duration on social media, to raise awareness and engage peers in the wider community in relation to the challenge, [...] Assessment: Task A: The design, production and launching of a video of three minutes duration on social media, to raise awareness and engage peers in the wider community in relation to the challenge,
/fabricadigitalis/portale/portal-lehre-digital/anleitungen-und-handreichungen/starterkit-digitale-lehre
verschiedene Aspekte des E-Learnings behandelt, darunter Lernen mit Videos oder Kollaboratives Lernen mit Social Software. Der Beitrag "E-Learning" als Katalysator und Werkzeug didaktischer Innovation von Reusser
/humangeographie/forschung/bildung-und-flucht/30012019-diskussion-der-ersten-ergebnisse-in-der-toender-kommune
h im Freizeitbereich. Diese Punkte wurden von Karen Skønager, der Bereichsleiterin der Abteilung Social, Arbejdsmarked og Sundhed bestätigt: Es gebe eine eindeutige Trennung zwischen den Aufgaben der